Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

slowflyer prop selecteren..;)

ecalc_zps6baaca81.jpg

Bij jouw staat wel Incl. drive aan en model gewicht staat op 450 gram.

met gewicht op 1200 gram houdt je nog 6.5 minuut over.. Incl drive hoort toch aan als je een totaal gewicht van 1200 gram aanhoudt?

Dan moet je wegen en het gewicht invullen.
Als je gokt dan krijg je geen juiste waarden terug.
Incl drive moet je zelf in stellen er zijn 2 mogelijkheden.
Ik heb rekenvoorbeeld van post 612 nog eens ingevuld met de juiste waarden en een gewicht incl drive van 900 gram en kom dan op 13.1 minuten.
Je moet er toch van uit gaan dat je hoveren voornamelijk bepalend is voor je vlucht duur en niet b.v. de vol gas situatie. ;)

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ik ga een quadcopter kopen van mark met deze setup :
Naze 32 Acro,
Multistar 30A regelaars,
2830-11 1000Kv motoren,
3A BEC,
3s 2200mAh 40C Lipo
9x4.7 Gemfan props

Nu is mijn vraag of deze gaat werken met de dx4e zender ?

Ja dat gaat wel dan heb je 1 aux kanaal das als het goed is genoeg ik vlieg mijn f450 met kk2.0 ook met een dx4e

Die motoren doen het leuk op 3s met een 5x3 propje:

Trekken alleen wel 14,5A op volgas...

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze motoren omdat veel trusht geen nieuwe accu ik hoef niet te sparen als er 1 kaduc gaat lekker goedkoop ik kan ricikos nemen en een 600 mw tx kan ie wel tillen

fpv newbie

Nou omdat ik veel mensem zie vliegen met een blackour en dat vind ik heel vet en ik woon op eem plaats met veel bomen en een f450 is net te groot ik heb zaterdag al een motor gesloopt omdat ik vol tegen de boom vloog dus ik wil iets wat kleiner is en waar ik gwn acro kan vliegen zonder mn hart in mn keel

fpv newbie

Met vliegtuigen is het hoe kleiner hoe nerveuzer.
Ik weet niet of dat met multicopters ook geldt maar de setup is wel heel belangrijk en als je alleen naar de motoren kijkt en een verkeerde keuze maakt dan gaat dat niet goed werken.;)

Ja hier ook hoe kleiner hoe nerveuzer maar er is al iemand die deze motoren herft en het werlt blijkbaar goed wrm zou ik dan dure motoren kopen als dar niet hoeft

Idd hoe kleiner hoe nerveuzer.
Het vliegt goed met meer als genoeg power.
Rustig vliegen en landen blijft wel lastig omdat je bij een klein tikje gas al best hard omhoog gaat.

Zie einde deze video:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja oke maar een vraagje kan jouwe met 4 motoren eem tx van35 gram mee nemen of moet ik dan echt een hexa maken?

fpv newbie

Mijn totaalgewicht incl 5.8VTX, accu en mobius is 530 gram.

De motoren kunnen op volgas 400 gram trekken.
50% zou dan 200 gram zijn.
4x 200 gram = 800 gram maximaal om nog een beetje te kunnen vliegen.
Maar dan is wel zo goed als alle snelheid eruit.

Back