Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1000kv met 8' vliegt ook gewoon nog goed.
Door de iets kleinere props corrigeert ie net wat sneller met wat minder top vermogen, 2 dingen die voor een beginner fijn zijn
Zo, vandaag zijn mijn props binnengekomen. De rest is ook besteld. Er is nu echt geen weg meer terug!
Een aantal items (waaronder de motoren) staan in backorder bij HK maar ik heb ze toch besteld. Liefst ontvang ik alles natuurlijk z.s.m., maar ik heb nog genoeg te leren en te lezen dus echt haast heb ik er niet mee.
Mooie lijst! En goed idee om de order te splitsen in orders van <22 euro, scheelt toch weer invoerrechten. Je zal alleen met losse zendingen wat meer verzendkosten betalen, of niet?
Ik vroeg me nog wat af, waarvoor heb je die verschillende maten krimpkous nodig?
Ik vind/vond de verzendkosten wel meevallen; telkens rond de 4 a 5 euro.
Dat geeft me meer zekerheid dan alle ellende met douane/postnl.
Al die maten krimpkous heeft een paar redenen:
a. Ik was bijna door mijn voorraad heen
b. zo kan ik verschillende maten kabels of bundels weer netjes afwerken
c. omdat ik nog geld/gewicht bij de bestelling over had en het bijna niks kost
Zelfde geldt bijvoorbeeld ook voor schroefjes, spacers. Ik heb ze telkens gebruikt om een bestelling 'op te vullen'
Ik ben erg slecht in wachten en heb toch een andere motor gevonden die net zo goed presteert als de D2830-11 en volgens alle commentaren kwalitatief ook erg goed is: