Hoi allemaal.
Ik schrijf:
Ja makkelijk !? ik zie van die stunt maar af, ik vind de rest werkend maken al uitdaging genoeg
Alhoewel je het er over hebt, die achtermast die ik nog maken moet, had toen ook een beweegbare radar wat Jos al opmerkte, dus waarom nu ook niet dan :? :? Hmmmmmm.
Dus laat ik mij graag verbazen met jullie periscoop op en neer beweeg uitvindingen, ik wil het in de 2540 ook inbouwen dus kom maar op met ideeen :idea: :idea:
Ik wil ook de navigatie verlichting werkend maken, die zit bij de Flascher iets eenvoudiger
nouja eenvoudiger.
En iemand al nagedacht over kanonnen bewegen :lol: of sla ik nu door.
Greets,
Jan Huizenga.
Lex Verkuijl zei:toneburst zei:Nope, het 'blok' blijft daar waar het is (in het kader van het 'verminderen' van de waterweerstand denk ik :lol: ), alleen de buizen van de periscopen schuiven op en neer. Latere versies hadden ook nog's in en uitschuifbare radarmasten maar de hele spaghetti-metaalboel 'op dak' zit vast gemonteerd.
Jos
Dat is mooi, dat is de makkelijkste optie om de boel beweegbaar te gaan maken :wink:![]()
Ik schrijf:
Ja makkelijk !? ik zie van die stunt maar af, ik vind de rest werkend maken al uitdaging genoeg

Alhoewel je het er over hebt, die achtermast die ik nog maken moet, had toen ook een beweegbare radar wat Jos al opmerkte, dus waarom nu ook niet dan :? :? Hmmmmmm.
Dus laat ik mij graag verbazen met jullie periscoop op en neer beweeg uitvindingen, ik wil het in de 2540 ook inbouwen dus kom maar op met ideeen :idea: :idea:
Ik wil ook de navigatie verlichting werkend maken, die zit bij de Flascher iets eenvoudiger

En iemand al nagedacht over kanonnen bewegen :lol: of sla ik nu door.

Greets,
Jan Huizenga.