HET Honey Bee FP Draadje

Ja, maar ik vlieg mijn lipo nooit leeg...

Misschien was jouwe aardig leeg, onder de 11,1 volt...

Maargoed, ik ben slecht in de tijd inschatten, dus misschien duurde het bij mij ook wel wat langer.

nog gefeliciteert met je verjaardag ludozzz:new-bday:

(ik zag het toevalig helemaal onderaan als je bij forums gaat kijken)

werkt geweldig moest eerst ff uitzoeken hoe het moest maar nu gaat ales heel simpel de hypercell kan ik ook gewoon opladen nergens problemen gaat super en nog best wel snel een half uur voor die grote e-sky li-po die andere gaan in 20 min dat vind ik niet veel

Hey Tom,

bedankt!

Mooi dat je lader is binnen gekomen!

Ik denk alleen dat hij met 0,7 en 1 Ampere laden en niet met mili ampere uur... (dat schrijf je overigens mAh)

Jammer he, die regen... Het is wel windstil de laatste tijd! De lipo levert alleen iets minder vermogen met de kou...

Ludo

Hey ludozzz nog gefeliciteert....

Ik heb nu weer een probleem, de tailmotor doet in het begin normaal maar na een tijdje gaat ie steeds slomer draaien.

Bedankt :)

Of de tailmotor is aan vervanging toe of je accu is op...

Ik zou je accu goed opladen, als het dan nog steeds gebeurd zou ik een nieuwe motor monteren. Bij veel mensen heeft dit geholpen!

Ludo

Ik heb de accu nu op de oplader. als hij vol is ga ik het nog een keer proberen.
wat voor een oplader hebben jullie? ik gebruik zo een als op deze foto:
liposh1.th.jpg

my.php

Laatst bewerkt:
Misschien duurt het bij mij ook wel 2 uur, maar weet je, het is meer, dat ik hem na 3 kwartier er uit haal, dan is hij iets van 11,7 volt ofzo, en dan vlieg ik hem leeg tot 11,1 en dan laad ik weer...

Ik zou je er niet druk om maken...

ik gebruik een turnigy van hobycity binen een half uur zijn ze vol soms duurt het wat langer maar dan heb ik ook wat langer gevlogen:D

ik heb net nog even gevlogen ik lande toen nogal hard dus alles ff kontroleeren ales na gekeken doe ik toch wat stoms gooi ik perongeluk het gas helemaal open (stom) zit de heli opeens op 2 meter hoogte en ik heb dat ding nog niet helemaal onder kontrole dus ik daal weer komt er opeens een wind vlaag komt de heli naar mij toe ik heb toen het gas maar helemaal dicht gegooid maar toch sloeg de rotor nog even de antenen van mn zender krom:mad::mad::mad::mad:. de vraag is of ik hem nu nog kan gebruilen of moet ik een nieuwe antenen bestellen

tom

mijn tail rotor draait juist veel te hard

Back