Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is een hele goeie vraag.
Overigens las ik ergens dat je bij Jeti (ondertussen zo'n beetje alle merken?) vrij bent in het toewijzen van functies aan ontvangeruitgangen.
Dat lijkt me een groot goed.
Was bij die FX-18 wel een beetje een drama: je zat altijd vast aan een strikte volgorde (tenzij je koos voor een bepaald type model (Segler, Heli, Moto etc.) maar dan nog, met een beperkt aantal kanalen en uitgangen op je ontvanger . . .
Als dan bij de Jeti (het programmeren van mixers voor) het aansturen van flaps of kleppen ook nog een beetje te doen is . . .
Voor wie geinteresseerd is:
https://www.2dehands.be/v/hobby-en-...vliegtuigen/m1797241086-jeti-dc-16-pultzender
Iedereen weer bedankt voorr de input!
jan.
Wat zit er bijvoorbeeld op een DS12 niet wat een doorsnee-vlieger nodig heeft?
We wonen dicht bij elkaar.
Is er niet iemand bij jou in de buurt waar je even een avondje met een jeti kan spelen?
als je je eigen google earth software wilt delen dan zou ik (en wellicht meerdere) dat zeker waarderen.... ik heb mn Arduino bestelling binnen en ga vanavond eerst eens verdiepen in het arduino GPS Vario sensor project, heb gelijk wat extra Pro mini's en sensoren mee besteld om er nog een te maken voor een ander toestel, daarna een arduino met druksensor om airspeed te gaan meten en loggen .... dit lijkt me weer handig om als stall warning te gaan inzetten, later nog een fuel flowmeter bouwen en dan is het wel even genoeg........ straks ben ik meer met de logging bezig dan met vliegenNu kan ik niet achterblijven...
Als je je model op een Google Earth kaart op de zender wilt weergeven is daar speciale software voor nodig. Die heb ik zelf gemaakt. Dat is lastig maar ook weer niet zo moeilijk. Als ik dat kan, dan kan iedereen dat mits hij zich daarin wil verdiepen. Wil je dat niet, dan is er ook software met vergelijkbare functies gratis via het Internet beschikbaar, net als vele ander programma's voor de Jeti zenders (met kleurenscherm i.v.m. de benodigde rekencapaciteit). Kost je dus rond de 20 euro voor een zelfbouw GPS of rond de 110 euro als je een GPS koopt.
Bekijk bijlage 475795