Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tadango zei:?? Ik heb alles normaal staan en dat vliegt super strak maar ook erg wendbaar. Helemaal geen expo nodig....... Ligt je zwaartepunt wel goed?? Doe maar 7,5-8cm vanaf de neuslijst want 8,5 is wat tever naar achteren vindt ik.
Heb de mijne gisteren invlogenVliegt heerlijk rustig en met windstil weer met de tippen over het gras rondjes draaien. Je moet hem alleen niet op de kop landen
kost je een prop..........
Tadango zei:?? Ligt je zwaartepunt wel goed??nee , inderdaad lag het zwaartepunt niet goed , veel te ver naar achteren , wat ik vergeten was te zeggen is, is dat alleen het
hoogteroer wat vinnig leek te zijn, en de rest goed , dus met het zwaartepunt gecorrigeert zou die als een zonnetje moeten vliegen, en ik heb maar een vierkante decimeter geschuurt en NIET de hele vleugel
anyway tadango , kom je snel met foto's van je "laadruim"![]()
Senne zei:hoihoi,ik heb sinds vandaag ook een twinstar,de twinstar die vroeger van awol was en toen met shockiefly heeft geruild,die nu weer met mij heeft geruild
ziet er leuk uit,en groot
ik heb er al meteen 2brushlessjes op gezet en 2 3s 1550mah lipo's,dat vliegt zeker