Het Multiplex Twinstar 2 topic

nevermind , net gemaidend ,yeaaaaaaah whooooo gaat super MAAR dat ding heeft zwaar z'n expo nodig ,low flyby's geen denken aan, zonder expo laag vliegen is of in de grond rammen of overtrekken en daarna in de grond rammen, maar ik heb een goed gevoel over dit vliegtuig
hier ga ik nog veel plezier mee beleven :D

?? Ik heb alles normaal staan en dat vliegt super strak maar ook erg wendbaar. Helemaal geen expo nodig....... Ligt je zwaartepunt wel goed?? Doe maar 7,5-8cm vanaf de neuslijst want 8,5 is wat tever naar achteren vindt ik.

Heb de mijne gisteren invlogen :) Vliegt heerlijk rustig en met windstil weer met de tippen over het gras rondjes draaien. Je moet hem alleen niet op de kop landen :( kost je een prop..........

Tadango zei:
?? Ik heb alles normaal staan en dat vliegt super strak maar ook erg wendbaar. Helemaal geen expo nodig....... Ligt je zwaartepunt wel goed?? Doe maar 7,5-8cm vanaf de neuslijst want 8,5 is wat tever naar achteren vindt ik.

Heb de mijne gisteren invlogen :) Vliegt heerlijk rustig en met windstil weer met de tippen over het gras rondjes draaien. Je moet hem alleen niet op de kop landen :( kost je een prop..........

met wat voor motoren vlieg jij herman????
ik dacht dat jij iemand was van het snellere spul.
groet wiebe

dsc00068pr3.jpg

Is niet so moeilijk. :lol:

Ik heb het gevoel dat jij hem glad geschuurt hebt.

En dat hat je NIET moeten doen. :oops:
Die bobbeltjes zitten er niet voor niks op.

Mvg Johan

Tips van vreemden zijn met een korreltje zout te nemen.
Multiplex modellen vliegen het beste als je er NIKS extra aan doet.

ls je hem wil schilderen vlieg er dan eerst mee en leer hem eerst goed kennen.
Als je er goed mee kan vliegen kan je hem altijd nog schilderen.
En dan merk je ook het verschil.

De helft schuren is helemaal verkeert . :oops:
Je hebt zo een groot verschil in de vleugel.
als je schuurt dan alles

Ik vlieg hem Orginaal.
En zo is hij het beste. :wink:

Mvg Johan

Mee eens ;) Net als rolroeren maken in een EZ...... dat is echt niets ;)

Ik vlieg hem met 2x 80g brushless met 9x6 APC E props. Nog geen vermogen gemeten maar gaat net verticaal. Toestel heb ik genomen als kist om spullen uit te gooien (zit laadruimte met luik in :)) en als watervliegtuig. Moet nog even een waterneus op..... Confetti ga ik zondag proberen tijdens onze opendag :)

dat lijkt me inderdaad heel gaaf met een bak onder je vliegtuig die je kan legen!:D
Foto's!! :P :P

en hoe doe je hem open en dicht?

groetjes
Bart

Zal ik eens maken, net dinsdag klaar dus niet veel tijd gehad.

Open en dicht met een kleine 5g servo die niet belast wordt als hij dicht staat (stang trekt als een soort veer het klepje dicht tegen een balkje. klepje is 2x3mm balsa gelamineerd en gefolied. Er passen 3 pingpongballen in :), een flinke vuist aan inhoud zegmaar.

Tadango zei:
?? Ligt je zwaartepunt wel goed??
nee , inderdaad lag het zwaartepunt niet goed , veel te ver naar achteren , wat ik vergeten was te zeggen is, is dat alleen het
hoogteroer wat vinnig leek te zijn, en de rest goed , dus met het zwaartepunt gecorrigeert zou die als een zonnetje moeten vliegen, en ik heb maar een vierkante decimeter geschuurt en NIET de hele vleugel
anyway tadango , kom je snel met foto's van je "laadruim" :D

hoihoi,ik heb sinds vandaag ook een twinstar,de twinstar die vroeger van awol was en toen met shockiefly heeft geruild,die nu weer met mij heeft geruild :P

ziet er leuk uit,en groot
ik heb er al meteen 2brushlessjes op gezet en 2 3s 1550mah lipo's,dat vliegt zeker

Senne zei:
hoihoi,ik heb sinds vandaag ook een twinstar,de twinstar die vroeger van awol was en toen met shockiefly heeft geruild,die nu weer met mij heeft geruild :P

ziet er leuk uit,en groot
ik heb er al meteen 2brushlessjes op gezet en 2 3s 1550mah lipo's,dat vliegt zeker

Hey, leuk dat ie weer de lucht in gaat!
Hij is trouwens ook nog van Noah hier op het forum geweest, die heeft er net als ik maar een paar keer mee gevlogen.
Veel plezier ermee!

Back