Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat lukt er dan precies niet? kan je het wat beter omschrijven?
Fotor zei:Beste Steffe,
- Vliegtuig met 2 hoogteroer servo's:
De hiervoor beschreven instellingen kunnen allemaal blijven bestaan. We gaan het ongebruikte kanaal 5 gebruiken om de tweede hoogteroerservo mee aan te sturen.
Kanaal 5 wordt normaal gebruikt voor een landingsgestel of andere extra functies. We gaan eerst zorgen dat de normale bediening van kanaal 5 (de switch rechts achterop de zender) niet meer werkt. Dit doe je door in de systeemmodus bij het menu [SWITCH SEL] het volgende in te stellen: GEAR INHIBIT. Nu heeft de rechterswitch geen invloed meer op kanaal 5. Nu ga je in de functiemodus een mixer maken. Dit moet er als volgt uit gaan zien:
[MX1] ELE -> GEA
ON OFFSET 0
100% 100%
SW ALWAYS ON
Nu krijg je op kanaal 5 hetzelfde signaal als op kanaal 3. De kanaalindeling wordt dan als volgt:
Mochten er nog vragen zijn horen we het van je.
- 1 Gas
2 rolroer rechts
3 hoogteroer 1
4 richtingroer
5 hoogteroer 2
6 rolroer links
Groeten, Raymond
u4eake ook van diest zie ik. Vlieg je toevallig ook indoor in diest? Of zit je in een bepaalde club want ben op zoek naar een.
Vroeger,toen het oude forum nog bestond had ik "Het MX12 instellingen-topic" bij mijn faforieten zitten. Nu met het nieuwe forum,kan ik het niet meer terugvinden.
Kan er mij iemand een directe link geven?
Alvast bedankt.