TIMBERWOLF
Forum veteraan
Heel mooi resultaat piet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel peter.Piet, het resultaat spreekt voor zich, de romp ziet er heel mooi uit en een voorbeeld voor velen!
Het enige waar ik moeite mee heb is het patroon van de huidgangen, maar dat is een afwijking van me.![]()
Dank je wel peter.
Wat het patroon betreft, ik zou het geen afwijking noemen hoor, ik heb je werk gezien en dat grenst aan perfectie, dus absoluut niets mis mee.
In dit geval ben ik toch een beetje aan tijd gebonden en alhoewel ik nergens haastwerk van maak, heb ik niets uitgerekend en de latten gewoon laten lopen zoals ze willen, waardoor met name bij de boeg het patroon veranderd. Al met al begrijp ik goed wat je bedoeld, maar ik ben toch tevreden met het behaalde resultaat.
Dank je wel Mees en wat je vraag betreft, dat is zeker wel eens ter sprake geweest, maar ik vrees dat het de aard van het beestje is. Ik heb het er al eens over gehad met Hans van Kolderstok, die zijn modellen een mooi geleefd uiterlijk weet te geven waar ik best wel een tikkie jaloers op ben. Zo hebben we allemaal een eigen stijl van werken denk ik, die je niet zomaar veranderd. Er zijn er hier op het forum nog meer hoor, die 'retestrak' werk afleveren, jou Statenjacht valt volgens mij ook wel in de zelfde categorie...Retestrak zeggen we hier dan. Weer een prachtige basis.
Toch de vraag: heb je er wel eens aan getwijfeld een model minder strak af te werken?
Je krijgt wat je verdient Peter en daar zullen velen het mee eens zijneh, je geeft me nu iets teveel credits hoor.![]()
Van een afstand wel Piet, maar veel van jullie modellen hebben een iets andere graad van afwerking.Er zijn er hier op het forum nog meer hoor, die 'retestrak' werk afleveren, jou Statenjacht valt volgens mij ook wel in de zelfde categorie...![]()