Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neem een pico Z van de blokker...heey,
ik ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar een redelijk goed koop micro-helikoptertje.
heeft iemand mss eentje over of weten jullie mss waar ik er eentje kan kopen voor binne, om me een beetje te amuseren
please llaat het me weten !!
Een FP is veel moeilijker vliegen als een coaxiaal. Maar met de FP heb je veel langer plezier. Hiermee kan je leuk buiten vliegen. En dat gaat met een coaxiaal alleen met absoluut windstil weer, en dat is het in nederland vrijwel nooit. Met een FP kan je t/m windkracht 2 buiten (met wat ervaring zelfs met windkracht 3).
Maar nogmaals, een FP is veel moeilijker. Een coaxiaal is namelijk stabiel en blijft braaf recht hangen. Een FP doet dat dus niet en zal je continu moeten corrigeren. Dus als je een FP kiest, zorg dan voor een simulator-kabel en leer eerst heli-vliegen op de pc.
Beste advies voor het laatste..
Zoek (op dit of andere forum's) een buurt genoot op.. Ga bij hem langs en kijk wat hij heeft/doet.. Leer van hem en vraag hem om hulp bij de opstart. koop wat hij heeft of verstand van heeft
De meeting van gisteren in steenwijk heeft weer eens geleerd dat een middagje samen kloten en afstellen meer waard is dan een maand thuis alleen op je zolder kamer...
Benno
Effe een voorbeeld: Nieuwe zender gekocht afgelopen week. 3 avonden zitten googelen en snapte er nog niet veel van. Meegenomen naar de meeting en binnen een uur vloog ik met de nieuwe zender en snapte ik het meeste van de instellingen.
gr,
Frans