Nou zeg...En zo'n 90 Wattjes per uur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou zeg...En zo'n 90 Wattjes per uur
En hoeveel levert JOU dat op?Ik compenseer wel op mijn werk door zelden tot nooit vol gas te geven met bootjes, daar haal ik met 1 reis al meer besparing uit dan de auto een jaar laten staan![]()
En hoeveel levert JOU dat op?![]()
Dan heb ik toch iets fout gedaan.Sommigen hebben mazzel: https://www.ad.nl/economie/morgen-voor-het-eerst-gratis-stroom~a8a2b7ca/
Overwegen diegene die nog geen zonnepanelen hebben en het wel zouden kunnen plaatsen, om ze aan te schaffen?
Welk probleem, waar heb je het over?Als je er warmpjes bij zit, is het probleem minder groot.
Het plaatsen van zonnepanelen kost nogal een stuiver bedoelt hij.
En ja, dat verdien je uiteindelijk terug.
Maar je moet die stuiver maar net hebben liggen.
Want om je nou tegen x% rente in de schulden te steken voor iets waar je over heel veel jaar, het moment dat je het terugverdiend hebt, pas profijt van hebt...
Da's ook weer wat.
Afgezien van de slechte verkoper kan je mobiel zelfs met satielieten niet zien waar het noorden ligt. Dat doet het magnetisch kompas in je telefoon en die doet het buiten al matig en binnen ronduit slecht, als je van je mobiel de indicatie wilt waar het zuiden ligt kan je beter goglemaps openen.......of naar de zon kijken![]()