Hoe ziet jouw hobbyruimte eruit??

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
'K weet niet hoe het komt maar dit doet me op de een of andere manier aan 'the Adams family' denken :lol: .

Droopy

hahaha droop

And I am the hand :lol:

Tja op één of andere manier is de laatste tent die een opknapbeurt krijgt altijd mijn kotje. Speelt voor mij weinig rol. Er was een bekende Belg die ooit gezegd heeft :

"IT DOES NOT MATHER HOW YOUR HANGAR LOOKS - IT IS MORE IMPORTANT WHAT ROLLS OUT OF IT"
Sir Stevo Mc Intosch 2004 (c)

Greetzzzz

Stevo

album_pic.php

hier hangen wat vliegtuigen
album_pic.php

hier wat vleugels
album_pic.php

hier nog wat vliegtuigen
album_pic.php

hier de werkbank
album_pic.php

hier de zolder
album_pic.php

hier de rest van de zolder

Poeh Raymon 8O

Voor iemand van 14 jaar heb je toch wel al een hele armaada van toestellen 8) en heb je deze allemaal al gevlogen :?:

Ik moet zeggen toch wel een mooie hobby ruimte :wink: .

Grtz,
Heino

samen met mijn vader
album_pic.php

die zijn alemaal van mij
de rest is van mijn vader maar ik vlieg er wel us mee

Dat is op zolder :P "t is het logeerbed, dus daar slaap ik niet ;) Zal vanavond ook nog es een foto van m'n forum-plek posten :)

hier dan uit eindelijk een paar foto's van mijn hobby ruimte om dit draadje weer leven in te blazen

IMG_0010.JPG

IMG_0011.JPG

IMG_0012.JPG

IMG_0013.JPG

IMG_0014.JPG

IMG_0015.JPG

de ruimte in het miden is zo groot zo dat ik nergens tegen aan stoot met mijn rolstoel

Mijn hok... een klein kamertje en in de andere helft staat de computer. Kortom ik moet het met dat tafeltje en een paar planken doen :)

workshop.jpg

netjes marcel als ik mijn hobby kamer zo heb dan kan ik eer daags rekenen op gezeur
maar ik denk dat jij ook dingen het makelijkst zo vind of niet.
we zullen maar zeggen een georaniseerder chaos

wow 8O , inzo'n rotzooi vind je dat bepaald boutje wat je moet hebben toch niet meer terug

en ik ook zou een hoop gezeur kregen, maja ik woon dan ook nog bij pa en ma :wink:

Back