Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou het niet beter zijn om de esc achter de batterij tray te plaatsen permanent?,minder kans op evt beschadiging e.d.
Nadeel zou zijn dat er minder koeling is voor de esc,maar beïnvloed de band op de huidige plaatst ook de fan bij de C1??
Ik heb me er nog niet in verdiept ,maar ik dacht ,in eerste instantie,dat het chassis hetzelfde was ,dus ook de bottum plate ,ik begrijp nu dat er wat meer verschillen zijn .
Dan ga ik ook eens kijken wat dan de kosten worden voor ombouw naar buggy evt . tzt.
Blanco SC kap die komt er ,omdat ik de standaard gespoten kap met alles erop te veel in een dozijn zitten,mijn voorkeur zo standaard een blanco kap zijn ....
Ik heb net zitten kijken en hij past erachter! al zou het wel erg krap worden daar.
Ik denk zelf toch dat de ESC het beste onder de reservewiel zit.
Hey, Toch maar blauw en geen oranje!! Verrassendben benieuwd hoe je ervaring is met paddle's en of alles wel te houden is ESC en lipo! jij rijdt op 4S toch of ben je over gegaan op 6S ???
Reden?:net de maiden gehad ...eehh tsja superrr , lekker in het gras geploeterd ,jumps erbij ,beetje gassen op asfalt .. Heerlijke bak , en ziet er strak uit de SC.