HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Het forum ook op andere zaken beter volgen?
Zie helpdesk deel een groot topic over het trage forum.

Kan iemand mij een keer helpen om mijn Hpi Bullet 3.0 af te stellen? Ik heb een auto en kan overal naar toe rijden. Het liefst in de randstad...

Dit is toch anders dan mijn e-revo 1:16 brushless ;)

Misschien is het wel handig als je je woonplaats in je profiel vermeld, dan kunnen ander mensen op het forum zien of ze een beetje bij je in de buurt wonen.

In Utrecht....vlakbij Raco2000, ik zou een keer daar even langs rijden, meer dan voldoende rijders die je wel even helpen. Wellicht reageert er wel iemand hier op je vraag overigens.

Hier ook al gevraagd:
iemand-uit-utrecht
En ook al beantwoord

Als ook hier reeds afgelopen nacht door mij aangegeven:
RC-Junkies.com

Misschien eerst even al je posts doornemen en daar verder gaan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand of er op de ST ook een MT kap op kan? Deze lijkt namelijk hoger. Weet iemand ook wat voor de bullet goede on-road banden zouden zijn?

ik rijd met mijn firestorm (beetje hetzelfde) met yokohama geolandar onroad.... kei veel grip en heeeel weinig slijtage....

over de kappen weet ik niet veel maar volgens mij kan dat wel....

Weet iemand of er op de ST ook een MT kap op kan? Deze lijkt namelijk hoger.

Ja, dat kan. Alleen moet je wel iets vervangen. Het gaat om de 'paaltjes' (ik weet echt niet hoe deze dingen heten :P) waaraan je de bodyclips vast maakt. Die zijn bij de ST een stuk korter dan bij de MT. Je moet die van de MT dus erop zetten. Dan is het mogelijk.

Back