HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Ik heb het altijd wel gewoon met een smartphone gedaan. Gewoon goed inpakken in kussen schuim en zorgen dat de mobiel niet op het hoogste punt zit. Je kan bijvoorbeeld de body-posts zo hoog mogelijk zetten.

[edit] zit dit filmpje nog eens terug te kijken........alles wat ik net schreef dus niet gedaan ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het altijd wel gewoon met een smartphone gedaan. Gewoon goed inpakken in kussen schuim en zorgen dat de mobiel niet op het hoogste punt zit. Je kan bijvoorbeeld de body-posts zo hoog mogelijk zetten.

[edit] zit dit filmpje nog eens terug te kijken........alles wat ik net schreef dus niet gedaan ;)

haha oke maar ik doe het liever niet met een dure smartphone :P

Ik doe het liever met dat apparaat van 50 euro dan met een peperdure smartphone

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een paar foto's van mijn auto:

IMG_1306.JPG

IMG_1307.JPG

IMG_1308.JPG

IMG_1309.JPG

IMG_1310.JPG

IMG_1311.JPG

IMG_1312.JPG

IMG_1313.JPG

IMG_1314.JPG

IMG_1315.JPG

IMG_1317.JPG

de foto's kloppen niet......:rolleyes:

hoe kan een offroad auto, waar je vaak mee rijdt, zo verschrikkelijk schoon zijn???

;):D:D

[edit] let even op je tandwielen dat die ook schoon zijn. Voorkomt een hoop onnodige slijtage

Laatst bewerkt:
de foto's kloppen niet......:rolleyes:

hoe kan een offroad auto, waar je vaak mee rijdt, zo verschrikkelijk schoon zijn???

[edit] en ja, die foto's heb ik gisteren gemaakt en vandaag geupload :P

;):D:D

[edit] let even op je tandwielen dat die ook schoon zijn. Voorkomt een hoop onnodige slijtage

Die foto's kloppen wel :rolleyes:

Gewoon schoonmaken? (Ik ben er echt heeeeeeel zuinig op :yes:)

Laatst bewerkt:
weet iemand de afmetingen van de hpi bullet mt 3.0?
ik ben van plan om een dakar truck te gaan maken en daar een bullet of een savage 3.5 voor te gaan gebruiken.

oke bedankt, ik moet nog ff goed kijken en bedenken welke ik ga kopen.
ik ga eerst bekijken hoe ik het ga maken maar dat word pas denk na de zomer.

Eventjes een vraagje!

Ik heb nu een simpele standaard luchtfilter, en mijn oom ook. Beide zijn de sponsjes een beetje gescheurd, wat op zich geen probleem is omdat hij toch bij elkaar wordt gedrukt. Maar mijn oom en ik zouden het leuk vinden om een andere filter te kopen, een echte off-road filter.

We hebben nu deze filter:
101257_01.jpg

En we denken aan zo een filter:
87207_01.jpg

87207_02.jpg

87207_03.jpg

Wat is het voordeel als we een off-road filter kopen (het 2e, 3e en 4e plaatje)?

Laatst bewerkt:
Ohja, ik wou ook nog lichten op mijn kap zetten!
Hoe doe ik dat? Kan ik ze gewoon op mijn ontvanger aansluiten?

Dat filter heeft een extra filter om het normale filter.....duidelijk??
Dat is gewoon om nog beter het stof uit je motor te houden. Let er wel op, dat het waarschijnlijk voor 1/8 auto's bedoeld is....

Lampjes kan je op je ontvanger-accu aansluiten, maar ik heb gewoon een fiets led lampje gesloopt en draden van het printje naar de leds.

het offroad filter zoals jij het noemt bestaat uit 2 delen waarvan de binnenste met lunchfilterolie is doordrenkt. het voordeel hier van is dat het grove vuil niet in aanraking komt met de geoliede luchtfilter en dat blijft er dus ook niet op zitten ;)
het filter raakt dus minder snel verstopt en je heft hem minder vaak te vervangen (hoewel dit kan verschillen per ondergrond waar je op rijdt en de omgeving)

Dat filter heeft een extra filter om het normale filter.....duidelijk??
Dat is gewoon om nog beter het stof uit je motor te houden. Let er wel op, dat het waarschijnlijk voor 1/8 auto's bedoeld is....

Nee hij is echt bedoeld voor de Bullet, had Wim van Pitstop Zoetermeer ons een keer laten zien en het staat ook op de HPI site. Over een tijdje zal ik hem wel kopen denk ik, hij kost 12 euro. 't Heeft natuurlijk geen haast, want mijn huidige filter werkt gewoon goed.

Back