HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Oke bedankt!
Maar op mijn ontvanger gaat het niet, want ik heb alle 3 poorten bezet (servo, aan/uit knop en failsafe)

En direct op de accu aansluiten snap ik niet zo 1-2-3

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel kanalen heb je op je ontvanger? 2 of 3? Als je 3 hebt kun je de verlichting op het 3e kanaal zetten.
Maak desnoods een foto van je ontvanger en plaats dat hier. Dan kunnen wij wel zien of het kan of niet.

M.v.g. Mark

Oke. Mag ik een linkje ervan want ik kan het niet op internet vinden, eentje die mogelijk compatibel is met de mijne.

pffff blijf je zulke simpele vragen stellen??

Het is een SPLITTER kabel.. dus je zet 2 dingen op 1 ingang op je ontvanger..

Vandaag heb ik een paar onderdeeltjes vervangen...

Tandwiel - Hij was versleten
Gloeiplug - Ik had sowieso een nieuwe extra nodig.
Air Filter - De oude was stuk (de sponsjes) (hij kostte maar 5 euro)

Verder hoef ik voorlopig (denk ik) niks meer aan de auto te vervangen.
Mijn volgende aankoop worden misschien een nieuw setje banden met graag zilver gekleurde velgen.

Van de week die van mij weer helemaal afgesteld en rijd weer perfect!

Als mijn nitro op is, stap ik een keer over op 25%. Ik ben benieuwd naar het verschil

Ik denk, dat 25% een beetje teveel van het goede is. Bij een 3cc motor moet je niet hoger dan 20% gaan.
Voor een beetje extra snelheid, hoef je het niet te doen.

@Roelof, JAZEKER!!!

@aestiva, wat pinty al zegt, 25% is een beetje te veel van het goede. Hij zei mij ook dat de motor eerder slijt. Hiervoor, voor een betere top speed, kan je een andere clutch kopen? een option part van HPI :yes:

Kijk, met een beetje wilskracht en wat tekeningen kom je een heel stuk.

elke dag is het wel weer om een nitro af te stellen.:)

je stelt hem namelijk af op de weersinvloeden..

Haha maar mijn electronica niet waterproof.

Wisten jullie dat van mijn auto een update gekomen is,? Maar veel scheelt het niet echt, qua specificaties

Hij is nu waterproof, je krijgt er een 2.4GHz Zender & Ontvanger bij en een betere luchtfilter.

Als ik alles wil upgraden, kost het me ... 120 ofzo?? :p

Maar als ik een van die dingen zou doen is dat alleen waterproof en luchtfilter. Dat kost bij elkaar 40 euro. 2.4GHz kan ik voor 35 euro via mijn neef krijgen, maar dan wel geen HPI :yes:

Back