HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Rajeev, niemand zegt dat je een sukkel bent hoor.. Ik weet zelf ook nog wel hoe lastig het ging met mijn eerste nitro..
Gewoon nu blijven doen zoals Mario en Pinty het zeggen en GEDULD hebben :rolling:

Maar het lijkt erop dat je as gewoon krom is dan.. Of kijke even goed aan de binnenkant.
Het kan ook zijn dat je dogbone uit de drivecup is geschoten en alles blokkeert.

Dus de as vanaf je diff is aan de kant van je wiel weruit geschoten en duwt je drivecup vast in zijn ophanging.

OK, les nummer 329...... men neme een schroevendraaier en demonteert het stuurblok om vervolgens de as te kunnen verwijderen.

Rajeev, niemand zegt dat je een sukkel bent hoor.. Ik weet zelf ook nog wel hoe lastig het ging met mijn eerste nitro..
Gewoon nu blijven doen zoals Mario en Pinty het zeggen en GEDULD hebben :rolling:

Maar het lijkt erop dat je as gewoon krom is dan.. Of kijke even goed aan de binnenkant.
Het kan ook zijn dat je dogbone uit de drivecup is geschoten en alles blokkeert.

Dus de as vanaf je diff is aan de kant van je wiel weruit geschoten en duwt je drivecup vast in zijn ophanging.

Nee weet ik maar ik vind mijzelf een sukkel :D
Ik ga wel naar Pitstop Zoetermeer. Ik moet ook een nieuw onderdeeltje halen voor m'n vaartuig dus dat komt ook weer goed uit :D
Ik moet ook een Timescape of hoe 't ook heet hebben voor m'n airfliter.
Ik denk wel dat pinty boos op me is :(

toch je gaves maar eens laten nakijken ;)

Boos ben ik niet, maar ik word er wel een beetje moedeloos van.
Zoals ik afgelopen week ook al schreef: schroef gewoon alle schroefjes los die je tegenkomt bij de ophanging.
Wel even opletten hoe alles in elkaar zit.
Dan kom je er vanzelf achter, waarom het scheef zit.

blij3.gif

Heb je geen handleiding van dat ding?

Dan trek je toch alles los wat je denkt dat los moet en met de handleiding zet je het weer in elkaar als je het niet meer weet.

als je niet probeert dan leer je het niet..
IDD gewoon met manual erbij uit elkaar halen en goed opletten waar je wat vandaan hebt gehaald. desnoods schrijf je op waar je welk schroefje vandaan hebt gehaald..

als je niet probeert dan leer je het niet..
IDD gewoon met manual erbij uit elkaar halen en goed opletten waar je wat vandaan hebt gehaald. desnoods schrijf je op waar je welk schroefje vandaan hebt gehaald..

Beginners weten niks en zijn bang dat ze iets slopen << :p
Ik zal 't proberen.

Maare, ff terug naar de basis. M'n neef komt vandaag ivm verjaardagsfeestje van mijn broertje. Hij heeft ook een brandstof auto, hij gaat naar de mijne kijken en misschien repareren. Komt iemand anders nog een keertje (voor zijn eigen auto) naar het stadion van ADO Den Haag die mij kan helpen?

PS Pinty, bedankt dat jij me wilt helpen :D:D:D

toch je gaves maar eens laten nakijken ;)

Boos ben ik niet, maar ik word er wel een beetje moedeloos van.
Zoals ik afgelopen week ook al schreef: schroef gewoon alle schroefjes los die je tegenkomt bij de ophanging.
Wel even opletten hoe alles in elkaar zit.
Dan kom je er vanzelf achter, waarom het scheef zit.

Reken maar dat dit fout gaat..

Hij kan de auto niet eens inlopen, en dan wil je dat ie er aan gaat sleutelen?

Serious, hoe moeilijk is het om de handleiding te volgen om iets in te rijden of iemands advies.. En dan nog, hoe krijg je die rommel scheef? Je bent toch niet al off-road gaan rijden in de inloop fase lol ?

Reken maar dat dit fout gaat..

Hij kan de auto niet eens inlopen, en dan wil je dat ie er aan gaat sleutelen?

Serious, hoe moeilijk is het om de handleiding te volgen om iets in te rijden of iemands advies.. En dan nog, hoe krijg je die rommel scheef? Je bent toch niet al off-road gaan rijden in de inloop fase lol ?

Uh waarom niet inrijden op de ondergrond waar je na de inloop fase gaat rijden, je zegt toch ook niet tegen een circuit rijder pas op niet op het circuit inrijden he! je zult vanzelf merken dat een nieuwe motor in de inloop fase toch niet vooruit komt in het losse zand maar voor de rest kun je best offroad.

Uh waarom niet inrijden op de ondergrond waar je na de inloop fase gaat rijden, je zegt toch ook niet tegen een circuit rijder pas op niet op het circuit inrijden he! je zult vanzelf merken dat een nieuwe motor in de inloop fase toch niet vooruit komt in het losse zand maar voor de rest kun je best offroad.

Ja dat heb ik zelf ook een beetje gedaan.

Maar je moet wel behoorlijk hard rijden om dat scheef te krijgen en een flinke sprong maken.. En dan maakt de motor overtoeren, wat niet goed is voor het inlopen lijkt mij..

Back