HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

kom dan eens naar Purmerend. dat hebben we al zo vaak tegen je gezegd maar je moet het zelf weten. Ik hoor het wel als je komt maar ik ga niet meer melden dat je dan naar purmerend het beste kan komen.

Ik zou zondag gaan alleen het enigste probleem was : Ik ben ziek. Binnen 2 dagen heb ik een nieuwe servo en het lijkt me handig als ik dat redelijk goed kan instellen.

Ik ga vrijdag al weg. Is het echt onmogelijk om het via forum uit te leggen? Maar, als je nog naar Purmerend gaat voor vrijdag dan kan ik komen. :)

WOW ik zie nu pas dat je ook je throttle low en high kan instellen en bij mij stonden ze niet op max betekent dat mijn auto niet op zijn topsnelheid ging!? Waarvoor staat dat low en high (voor en achteruit misschien)? In de instructie staat alleen dat je het op max moet zetten.

Laatst bewerkt:
Je kan het proberen, maar het zal niet zoveel schelen, als het al wat scheelt..
De trothle trim word gebruikt om de 0 te zetten als je een nieuwe ESC of motor hebt, die net iets anders reageert.
De EPA's die zorgen voor je maximale snelheid of maximale stuur.

EDIT : Als HPI zegt dat je het op max moet zetten zou ik dat gewoon doen en testen.

Bij een elektrische wagen staat de throttle trim altijd op 0 en de EPA op 100% (Als je tot 150% kan gewoon op 100% zetten). Daar dient de kalibiratie immers voor.

Ok dat is een beetje off topic vraag maar, ik moet een body voor mijn on road spuiten en wil 2 strepen op maken alleen ik heb geen idee hoe ik ze perfect recht krijg van voor- naar de achterkant van de auto. Hoe doen jullie dat?

Back