HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

ja das wel zo.
en wat ik me net bedenk is dat hobbytech onderdelen ook op mugen seiki passen
dus in pricipe (geen idee hoe je dat schrijft) kan ik sommige onderdelen daar ook kopen

Ontopic: Ik ga voor mijn truggy de programmeerbox halen, HPI 101280. Ik had al gekeken of de programmer van de EZrun, GV, of Hobbyking een reactie gaven maar helaas. Ik wil een beetje met de settings gaan spelen, met name remmen.

HPI101280.jpg

101280a.jpg

Ontopic: Ik ga voor mijn truggy de programmeerbox halen, HPI 101280. Ik had al gekeken of de programmer van de EZrun, GV, of Hobbyking een reactie gaven maar helaas. Ik wil een beetje met de settings gaan spelen, met name remmen.

Waarschijnlijk geblockt door de HPI firmware zodat alleen hun devices erop werken. Zo bind je je klant :).

Valt verder weinig over te zeggen. Sinds die eerste dag geen schade meer gehad, ik heb alleen de servo vervangen door een sterkere.

HPI Trophy Flux Buggy, gekocht bij PKracing in dordrecht :-)

2 cellen lipo :-)

IMG_7977.jpg

IMG_7948.jpg

IMG_7971.jpg

IMAG1110.jpg

update 17:00 : stuur servo tandwielen zijn kapot na 4 ritjes, wordt vervangen door Towerpro MG 995 ;-)

Laatst bewerkt:
En nu poetsen! :D.

Heb tot nu toe enkel de buggy gespot, en vind het toch een leuke auto.
Wellicht beetje licht uitgevoerd voor het serieuze circuitwerk, maar toch netjes gedaan van HPI.
Zou eens graag de truggy zien rijden, gewoon uit interesse, niet om te kopen :).

Heb in het begin nog een vorza flux gehad, en die wagen ging toch redelijk voorruit. Was voor circuit wel een beetje zwaar.

First I was like:
DSC_8909.JPG

DSC_8923.JPG

Then I was like:
DSC_8925.JPG

Met RCC Zoetermeer was ik gaan gastrijden op de baan van ORMCO in Oss, En na een wat ongelukkige landing op een dubbel vloog ineens mijn achterwiel er vandoor. Ik dacht eerst dat de wielmoer los was gekomen of zo maar het bleek dat het de schroefdraad van de wielhouder is die compleet was afgebroken.

Dit schijnt een vaak voorkomend probleem te wezen ook met de nitro versie volgens iemand anders die daar reed, de oplossing is om met assen van de Savage te gaan rijden. Die assen zijn dikker en daar gaat weer een normale 17mm moer op ipv deze moeren met flens.

Back