Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha,
Lol
, er staat niet bij in serie of paralel he , dus even mijn " schatting van de bushnell" erbij gezet
![]()
Hoe kan je zien of een accu in hardcase kapot is? Doet ie dat gewoon niet als je hem aansluit?
En er is mij verteld dat ie op 4s (2x 2s) tussen 85-90km/h gaat, dat had hij gemeten in ieder geval.
En er is mij verteld dat ie op 4s (2x 2s) tussen 85-90km/h gaat, dat had hij gemeten in ieder geval.
ooh ok ik geef het door dat ie zat te lu@#en. Dus me accu's zijn goed want er is vandaag niks gebeurd tijdens het bashen.
tussen de 60-70km/h is reéel.
Weet iemand waar ik in Nederland zo'n apparaat kan kopen om snelheid te meten?
Ik hen gecheckt in de winkels die ik ken maar niks gevonden.
Asfalt is wat lastig en een beetje overbodig aangezien mijn truggy daar nooit op zal rijden. Kort gras of klei zou mooi zijn.
18 is veel te hoog zou misschien kunnen voor speedruns. Koeling zegt ook niks.... koeling verbergt alleen se symptomen, reken er dus op (ook al is je motor niet heet) dat motor het zwaar te voorduren krijgt
Heb je er ook ervaring mee in deze auto? Daarmee bedoel ik, de motor die hier in zit, iets zwaarder te belasten.... De ene motor is tenslotte de ander niet...
Dat die motor het zwaar heeft, snap ik. Maar hij is er ook voor gemaakt.
Ik meet altijd! Dit is mijn eerste auto, verder vlieg ik met heli's en vliegtuigen.
Die motoren krijgen het ook zwaar, maar de theorie gaat niet altijd op. (daarom altijd meten)
Ik hoop daarom dat iemand er ervaring mee heeft met deze auto, icm een ander tandwiel. (en ook gemeten heeft...)
Natuurlijk kan ik ook een heel set tandwielen kopen, en gaan meten, maar dit wilde ik graag voorkomen..
Maar bedankt voor je reactie...
![]()