ik heb geleerd dat je moet beginnen met lagere % nitro om hem in te rijden.(16%)
speciale banden weet ik niet...
nee, 10% is nog beter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb geleerd dat je moet beginnen met lagere % nitro om hem in te rijden.(16%)
speciale banden weet ik niet...
Hoezo zou dit nog beter zijn?nee, 10% is nog beter
Hoezo zou dit nog beter zijn?
Er is gewoon brandstof met een oil+ formule ( van bijvoorbeeld tornade etc.) op de markt welke dus veel olie bevat. Deze heb je in verschillende percentages qua het procent nitro.
Koop gewoon de brandstof waar je later ook mee gaat rijden.
Na je inloopproces heb je de motor toch al redelijk afgesteld, en als je dan over gaat naar een ander percentage nitro zal je de motor weer opnieuw af moeten stellen. Het geeft echter (bijna, van de portomonnee afgezien) geen voordeel om met een lager percentage nitro in te rijden, gezien de motor toch altijd rijk wordt afgesteld..
lagere nitro percentage betekent minder koeling door de brandstof, waardoor de inloop temperatuur met heel rijk rijden beter wordt behouden.
zelf zou ik 16% doen, zeker geen 10% dat is volgens mij niet eens voor auto's gemaakt... (ken ik alleen van vliegtuigen en heli's)
@roland1973:
@mikeon:
No offence maar koop hem liever nieuw, dan weet ik de geschiedenis en mankement. (vind ik prettiger, ik koop het meeste nieuw.)