Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zolang het koppelingsklok een hele minimale speling heeft is er niets aan de hand hoor. Koppelinglagers zijn ook dingen die gewoon zo nu en dan vervangen moeten worden. Ze kosten maar een euro per stuk hoor! ;-)
Betreft de rem,
Ik heb dit probleem met mijn HPI bullet 3.0. Ik heb inmiddels een Spektrum zender met ontvanger en servo gekocht. Als ik de Spektrum servo vervang met die van de HPI, zal mijn rem dan ook beter werken?
Hmm asjes breken snel zeg je, echter is mijn auto nu een jaar oud, en een asje heb ik 1 keer gebroken, door eigen fout ook een beetje, rare landing op 1 wiel.
...
Voor de rest het tandwielen verhaal, nog geen last van, alle tandjes zitten er nog op.
Betreft de rem,
Ik heb dit probleem met mijn HPI bullet 3.0. Ik heb inmiddels een Spektrum zender met ontvanger en servo gekocht. Als ik de Spektrum servo vervang met die van de HPI, zal mijn rem dan ook beter werken?
Wat een wereldauto dit. Inmiddels heb ik hem ook. Nu pas besef ik hoe traag mijn Bullet is.
Overigens was ik wel geschrokken van dit formaat zeg. Ik had niet verwacht dat de auto zo groot zou zijn.