ff een vraag tussendoor vanuit hier
wat gebruiken jullie als low voltage cutoff op je vorza
momenteel staat tie van mij op 3.5v
-----------------------------------------------------------------------------
dan :
eigenlijk nu een maand de vorza inmiddels
en :
WAUW! jongens wat een ding zeg en wat rijd dat superB
Ook sinds de Vorza eigenlijk de E revo niet meer aan geraakt kwa rijden en buiten komen.
Vorza is zo heerlijk stabiel en heeft echt een superB wegligging vergeleken met de Traxxas revo.
de eerste runs waren met een Zippy 6 s lipo en nog nie eens dat je zegt zo die hebben een C burst maar was toen als zwaar onder de indruk van de Vorza.
erna op div USa forums en vorza owners club veel toffe gasten leren kennen en veel advies gehad en gekregen van alle.
probleem was dat ik eigenlijk turigy nanotech lipo wilde maar de bij HB in backorder stonden dus na veel lezen over lipo in vorza en berichten met mensen advies gekregen neem Maxamp 6s lipo (ja ik weet zijn aan de dure kant) maar echt heel veel onroad bashers en speedrunners rijden ermee.
dus die besteld en als je de doosjes binnenkrijgt hem je al zoiets van WAUW
als je ze daarna laad en gaat rijden helemaal ZOOOOOOOOOO FTW reactie
wat een mega debiele power hebben die dingen zeg
anyhow!
inmiddels via via hier op forum een leuke lader met voeding overgenomen en helemaal into Vorza geraakt en zwaar HPI lover geworden.
ook sinds 2 weken een 18T46T gearing erin en GPS gemeten 110.7 kmph gehaald
met de maxamps zelfs zo erg dat ik echt alle 4 de banden slicks heb gemaakt (stock banden niet echt super voor op straat.
dus daarvoor 1/8 sweepracing banden besteld en lightweight 6 spaaks zwarte rims welke volgende week binnen komen.
conclusie : was echt een Traxxas lover 4 real
maar na 2 keer met vorza rijden echt (meen ik) verliefd op de vorza geworden
voordeel :
1.snel (echt nie normaal wat een power)
2.super wegligging (echt nie op ze kant of dak te krijgen)
3.ziet er echt whoooo uit en echt iedereen die langskomt waar ik rijd zegt zooo wat een ding
4.degelijk nog geen arm of stuurstang verv eraan iets wat ik voor de revo van rpm op voorraad had :0)
nadeel :
1.onderdelen duurder als voor traxxas
2.Stock banden nie zo heel goed voor wat ik wil (onroad) voor ofroad wel goed
voor de rest ben ik echt nogmaals in love geraakt met de vorza
movies:
[URL="
[/URL]
de eerste echt run met de vorza alles nog stock en 6s lipo zippy erin
toen eindelijk echt POWER kwa lipo en de maxamps
[URL="
[/URL]
toen begonnen met te wennen aan de vorza en de maxamps en weer een movie gemaakt
[URL="
[/URL]
toen dat hele warme weekend paar weken geleden en echt iedereen naar strand of zwembad en horen hehhhhh rijden met je vorza je ben toch nie gek geworden we gaan naar strand , en ik okeee en dagggggg have fun! en ik heerlijk rustig staan runnen en spelen
[URL="
[/URL]
toen wat aan de gears gedaan (want ben een onroad parkeerplaats heen en weer fooling around lover) en 18T pinion en 46 T spur erin gezet
vorige week zondag wezen spelen en runnen en gps op de wing
daar kwam dit uit
[URL="
[/URL]
110.7 kmph normaal ik nooit van zooooo ik haal dit weet dat wel maar nooit van bluf bluf bluf
maar op div forums zeiden ze dat haal je niet met jouw set up
haalde die dag elke run tussen de 105 en 110 met top 110.7
tot slot
de vorza : in 1 woord MEGA
toekomst : sweepracing banden en velgen
en denk einde van het jaar converten naar een ofna 1/8
met ander bumper voor 2 keer body mount en een andere kap
jongens die vorza is echt super waanzinnig en blijf dat ding modden en runnen
waanzinnige toppie groeten aan allemaal hier
en shots movies en runs posten gasten
ik ga ze allemaal kijken