nieuwe vid van afgelopen zondag
nieuwe running spot en waanzinnin smooth as a pooltable asfalt
alleen een bandje helemaal aan gort gereden (links achter)
maar gelukkig een dag later de sweepracing tires aangekomen uit usa
sick! 8o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nieuwe vid van afgelopen zondag
nieuwe running spot en waanzinnin smooth as a pooltable asfalt
alleen een bandje helemaal aan gort gereden (links achter)
maar gelukkig een dag later de sweepracing tires aangekomen uit usa
ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Vorza!
toen ik jullie filmpjes enz zag, was ik meteen verkocht..., nu heb ik enkel nog maar serieus gereden op een 3200mah 2s 20c lipo (met 19pinion) omdat m'n 6500mah 2s 90c dood is spijtig genoeg!(die heb ik erbij gekregen) en vond ik de power natuurlijk niet :WOW! het zal dan wel aan de lage C waarde liggen vermoed ik!
nu zal ik dus nieuwe lipo's moeten aankopen...
nu is m'n vraag:
ik ga ALTIJD bashen, af en toe met wat slicks op een parking wat driften enz, maar wat zouden jullie doen? een setje 2X3S kopen of gewoon terug een hoge 2S?
ik weet dat ze met 3S veeel meer power hebben, maar is dit wel goed voor de aandrijving enz? trekt je op kortere termijn niet alles kapot? en is voor te bashen 2S niet goed of is het met 3S NOG leuker? =D
zeer bedankt voor jullie advies!
Even voor de duidelijkheid, u heeft de accu's wel in serie staan?
Groeten,
Ruud
3200mah 2s 20c lipo gereden ??? - minimale c waarde voor een vorza is 25 c dit word aangeraden door HPI zelf
liefst hoger dus
geen dank hoor voor de reactie : bedoel als je zo elkaar kan helpen is juist tof (snappen veel mensen tegenwoordig nie meer en alles eigen ik bij veel mensen)
ff terug komende op je topic/vraag
dan ga je dus 4s rijden met 2x2s
wel minimaal 25c dan en liefst meer en ook liefst 4000 mah of meer nemen
(ik personelijk zou dan 5s nemen hardcase en iets van 40C en 4500 mah)
das echt lekker voor offroad
C-waarde alleen zegt niks. Een 4000mAh 50C geeft precies even veel amps als een 5000mAh 40C. Of als een 2000mAh 100C...
@mosfet: ik geloof dat ik jou ergens van ken...![]()
Lol @mosfet. Niet op hem letten als ie over mij praat hoor. Hij overdrijft graag
Van de Vorza zal hij inmiddels absoluut verstand hebben, daar twijfel ik geen seconde aan.
Lol @mosfet. Niet op hem letten als ie over mij praat hoor. Hij overdrijft graag
Van de Vorza zal hij inmiddels absoluut verstand hebben, daar twijfel ik geen seconde aan.