De Vorza is overal uitverkocht. Hopelijk komt ie de 15e weer aan in Dordrecht bij de importeur, anders moet ik ook uitwijken naar internationale shops..
mag ik je een advies geven ?????
doe ermee wat je wilt daarna trouwens
als je een paar pags terug leest zal je zien dat dit al vanaf begin van het jaar zo is dat de vorza niet meer leverbaar is.
ik heb eerste kwartaal alles en iedereen gebelt en gemailt (is geen geintje)
echt van friesland tot limburg
overal nee nie op voorraad meer maar over twee weken weer
inmiddels toen na tijdje wachten JUNI inmiddels
wederom alles afbellen en weer ja die komt en hpi wegens vakantie nu dicht en word eind aug weer leverbaar
ik gaan zoeken op ebay en div duitsers gevonden en hun bericht gestuurd
alle bericht terug NEE NIET MEER OP VOORRAAD
ik ten einde raad opgezocht wie importeur was van HPI dat bleek merit racing te zijn en heel brutaal
die opgebeld ondanks deze alleen zaken doet met rc winkels.
en in eerste instantie zei de alleraardigste man dat ook maar zei wil alleen wat vragen en iets weten
hele tijd zitten praten en hij vertelde me
Vorza word gemaakt en word verscheept van uit jap/china taiwan (whatever)
dan word eerst USA bevoorraad en landen als canada en australie
omdat er daar mega vraag is naar vorza
wat er dan overblijft word verdeeld onder europa (meestal blijft er niks over) dus dan weet je genoeg
leuke is ook dat ik zaken opbelde en ga nu geen namen noemen omdat dit geen zin heeft
die zeiden jaaaaa maar waarom een vorza zijn veel betere dingen en leukere en is helemaal nie zo top ding die vorza dus waarom die speciaal ?
waarop ik vertelde zal wel maar wil gewoon een vorza en klaar.(ook gelijk de reden waarom ik tegenwoordig weer alle onderdelen bij Pk racing haal ondanks hun duurder zijn met dingen) gewoon omdat als je met onzin kom als winkel ik gelijk klaar ben met je.
effin
ook dit vertelde ik Merit en die zei ja duidelijk ...... en ...... en ........... die willen liever wat verkopen wat momenteel wel op de plank staat bij ze dus das duidelijk waarom en hoe
dan als dat ze jouw over x aantal maanden een vorza leveren
ook zei merit zelf over het niks zijn kan ik alleen maar zeggen is nie waar het is echt een kanon op wielen en super strak kwa rijgedrag (woorden van merit zelf)
toen ik :
ten einde raad en op aanraden van div mensen en een goede tip van SNOEBEL hier
ben ik toen gaan zoeken in USA en heb hem via 100$ korting en daar nog is 15% korting op er daar een besteld
bij tower hobbies.
Je betaald bij opsturen en aankomen hier dan wel -> duanekosten of adminstr. kosten 15 euro en 12 euro inklaren + btw van het totale bedrag.
maar dan nog kom je ver onder de prijs van wat tie hier kost volgens is dat 7honder en negen en twintig euro bij heel veel rc boeren
dus : geloof het niet als ze zeggen jaaaa maar over twee weken is die er weer vollop hoor
want dat heb ik begin van het jaar denk ik wel 1000x gehoord.
denk zelfs dat tot volgend jaar je geen kans maakt want alles gaat jaar japan USA en de kangeroes toe eerst
dat zijn veel grotere afnemers als wij in europa en daarom als er iets overblijft dan zijn wij is aan de beurt ermee
kleine kans dat dat gebeurd
at last : had jij mij niet als is een bericht via you tube gestuurd hierover ???? over vorza waar te koop