HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

:cool: en de vraag die daarna komt.. schat waarom ligt er zoveel zand in de douche :confused:... dat komt omdat we vlakbij het strand wonen schat... :D

Een filmpje van mijn Vorza flux op 5s 30C (Zippy).
De Vorza heeft een 17t en is door WeslyJobb getuned dmv andere diffolie. Dit dit is echt een beest! Omdat het net geregend had, was het niet te doen op 6s, maar met 5s ging het nog net.

[URL="
Vorza flux on 5s lipo 30C and onroad tyres - YouTube[/URL]

de rede waarom ik regen haat

geen grip geen controlle meer (ik zie op 5s zelfs eigenlijk al te bij regen)

weet 6s is overkill met nat wegdek , maar wacht maar tot droge tijden en warm wegdek volgend jaar en dan met 6s ga je echt WHO OOOO OOOOO staan.

maar kortom : je movie gaaf (je weet me like movies)
en je hoort gewoon en ziet ook -> MEGA fun!!!!!!!

dat het maar weer snellllllllllllllllllll Z O M E R gaat worden

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Mosfet, als je movies gaaf vind, dan kan ik je alvast verklappen dat ik bezig ben met een 10+ minuten lange compilatie van racen/bashen, van oud en nieuw filmmateriaal van de afgelopen 2 jaar, onroad, offroad, bashen , racen you name it.. :xmas: ben er elke keer even kort mee bezig maar hoop wel van het weekend een stuk verder er mee te gaan.

Nou Mosfet, als je movies gaaf vind, dan kan ik je alvast verklappen dat ik bezig ben met een 10+ minuten lange compilatie van racen/bashen, van oud en nieuw filmmateriaal van de afgelopen 2 jaar, onroad, offroad, bashen , racen you name it.. :xmas: ben er elke keer even kort mee bezig maar hoop wel van het weekend een stuk verder er mee te gaan.

ben zeer benieuwd ernaar en ik kijk ernaar uit Wesley

iemand ervaring met deze dingen monteren ????

706349_396525090428310_1017870965_o.jpg

ja maar als je plaatjes zoekt ziet dat tie door een boutje word geborged

67215_03.jpg

ik zie in de mijne geen schoefdraad zitten ???????????????????

67214_02p.jpg

en bij setjes zie je de boutjes ook nie afgebeeld

zit echt al heel de dag te dubben inmiddels

zowel bij voorste hubs al bij achterste hubs zit in de rod op klik nippel geen schroefdraad

ik google me eigen helemaal de t*ring maar er staat ook nergens een how to of duidelijke .................

vandaar mijn vraag is er iemand die deze alu huns wel eens gemonteerd heeft

Back