Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het maakt echt niet uit dat er geen schroef bovenop zit hoor. Rij al2 jaar met mugen MBX6's die datzelfde systeem hebben en ik verzeker je dat de arm eerder breekt dan dat het eraf vliegt.
Heb het na 2 jaar en verschillende wedstrijden (wordt toch behoorlijk hard gereden en gesprongen) echt nog nooit aan de hand gehad.
Yep volgens mij maakt het niet uit, want de kop van dat boutje is een stuk smaller dan het gat van het eind van de turnbuckle.
Dus als hij los zou komen van de pushrod heeft dat boutje geen enkele meerwaarde, tenzij je er boven een ring tussen gezet hebt en dat gaat ook niet echt werken/mooi zijn denk ik.
Volgens mij maak je het jezelf moeilijker dan dat het is^^
Zo had ik het een tijd terug deze foto is met truggy armen er op![]()
Hey luitjes,
ik had het al eerder aangekondigd. Maar hier is die dan... ik heb een ruim 10 minuten durende compilatie gemaakt van oud filmmateriaal wat ik nog had liggen.
In de compilatie zijn auto's die zien die ik soms alweer doorverkocht heb maar ook auto's die ik nog in mijn bezit heb. Je ziet o.a. drive by's, crashes, jumps en een beetje racing.
* Tamiya F103,
* Tamiya Rising Fighter,
* Traxxas Stampede 4x4,
* Team Associated B3,
* Team Associated B4.1,
* Team Associated B4.1. World's car,
* Team Associated SC10,
* Team Associated T4,
* HPI Vorza,
* HPI Wheely King,
* Losi Mini 8ight,
* LC-Racing EMB 1H.