Hey Mosfet, leuk dat je het filmpje leuk vind. Ja het is vies weer nu. Dus ben nu vooral aan het sleutelen en mijn onderdelenvoorraad aan het checken en eventueel onderdelen bijbestellen (of olie).
Ja rijden met 1 hand gaat mij ook niet altijd goed af. Toen ik mijn LC-Racing EMB buggy pas had, toen reed ik ook met 1 hand, drifte scheef weg en reed zo tegen een autoband aan, resultaat kapotte shocktower en gearcase, leg dat maar eens uit aan de fabrikant, voor wie ik testwerk/promotiewerk doe.
Nee geef mij maar de zomer. In het filmpje is ook een indoor baan te zien, die ligt in Haarlem. Echter nu ik weer in Den Haag woon (1 jaar in Leiden gewoond) is Haarlem ineens een stuk verder om ffe op en neer te rijden, dus daar kom ik nu ook niet zo vaak meer.
Dus dan maar straat-bashen en overal iets uitdagends in zoeken, zoals een verkeersdrempel, een hellingbaan, een smal muurtje, je moet toch wat ;-), of oud film materiaal van de spreekwoordelijke "plank halen" en daar wat mee doen.
Of lekker internetshoppen

.. Zo kwam ik dit tegen bij Hobbyking.. wellicht is het baggerkwaliteit.. maar dacht ik ga het eens proberen.. $6.92 ziet er wel leuk uit..
By the way, that aluminium op je Vorza ziet er wel erg mooi uit.. Heb alleen zelf genoeg reserveonderdelen in plastic die maar niet op raken anders had ik het ook gedaan..