HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Welk chassis is dit?

Tekno v4 chassis kit voor de hot bodies d8
Dit is een mooi topic met een bouwverslag: HB Hara D8 conversion - R/C Tech Forums waar in nog meer goede info en tips staan voor mensen die upgraden is dit topic een must om eens te bekijken.
Je kan nog een stapje verder gaan en die ook nog weer herconfigureren: http://rcinsider.com/wp-content/uploads/2012/08/100_7500-e1345317828570.jpg op deze wijze.
Bij de 2012 roar electro kampioenschappen was die auto eerste, en waren er nog 2 andere van deze autos in de finale.
Let op de laatste configuratie kan aleen met een echte buggy motor, niet met een truggy motor.
Grts

Hey luitjes,
ik had het al eerder aangekondigd. Maar hier is die dan... ik heb een ruim 10 minuten durende compilatie gemaakt van oud filmmateriaal wat ik nog had liggen.

In de compilatie zijn auto's die zien die ik soms alweer doorverkocht heb maar ook auto's die ik nog in mijn bezit heb. Je ziet o.a. drive by's, crashes, jumps en een beetje racing.

* Tamiya F103,
* Tamiya Rising Fighter,
* Traxxas Stampede 4x4,

* Team Associated B3,
* Team Associated B4.1,
* Team Associated B4.1. World's car,
* Team Associated SC10,
* Team Associated T4,

* HPI Vorza,
* HPI Wheely King,

* Losi Mini 8ight,
* LC-Racing EMB 1H.

720P HD kwaliteit. :p

Veel kijkplezier..

Even Wesleys filmpje quoten anders raakt die nog begraven
Super filmpje met veel verschillende footage.. heb maar 3 min gekeken.. maar cool tot zo ver :eek: moet nu er van tussen.. andere keer verder :p
Grts

Laatst bewerkt door een moderator:
Het asfalt onroad circuit is in Den Haag het offroad circuit is in Bergschenhoek

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Ik bedoel dat onroad circuit met die jumps etc

Ja dat is ook HFCC in Den Haag, dat is een opname van denk ik 2,5 jaar geleden Rallycup. Dan worden er schansen gelegd en rijden ze o.a. met Rallyauto's . Ik reed toen in de Unlimited klasse met mijN Vorza, maar reed niet echt leuk. Auto was veel te groot t.o.v. de andere auto's en kwam niet lekker de jumps over..

Ik had toen nog niet de hoge shocktower achter, dus mijn achterkant klapte steeds tegen de schans aan waardoor de achterkant gelanceerd werd.

Ik heb hem 2x bekeken. Kreeg er geen genoeg van;)

:-) ja probeer altijd als ik ergens rijd ffe paar tellen stukjes te filmen. Meestal gaat dat wel een beetje onhandig, want heb dan in 1 hand mijn zender en in mijn andere hand mijn Galaxy Note en stuur dan met mijn duim.

Ik vind actieshots waar de camera meebeweegt met de auto echter veel leuker, dan dat je de camera op een statiefje zet en er steeds voorbij flitst met de auto.

liked it op je youtube page = thumb up
en comment achter gelaten en gelijk abo op je kanaal

zitten echt waanzinnige stukken tussen hoor en vind dat drift de hoek om shot echt meesterlijk (later zie je die plek volgens mij nog een keer maar dan zonder sneeuw)

ook die losi mini vind ik echt zo super tof ding en wilde die toen kopen ook maar ja heb dan een mini revo en een vorza en een ofna staan en gaat eigenlijk alweer uit de hand lopen dan kwa hobby (heb ik al snel als ik iets echt leuk vind)
het rijden op zich vind ik nog nie eens zo van zooooooo maar vind het sleutelen eraan altijf tof om te doen en daarna rijden en zien en denken van ZOOOOOO dat loopt weer goed en netjes.

dus heerlijke movie dit en ik kijk mega vaak dit soort movies echt van alles wat op youtube (eigenlijk leuker als tv kijken vind ik altijd)

oh ja dat filmen
ik heb dat ooit is geprobeerd filmen en rijden (dus cam en radio vasthouden) en was met me mini revo en vind dat echt moeilijk om te doen.
dat was dus ook gelijk schade toen en een draagarm en pushrod en kromme cvd omdat ik tegen de stoep klapte met 60 kmph.
daarna de keren statief genomen en tegenwoordig altijd zo filmen , en ik weet ik nie heel spectaco LOL maar beter als helemaal niks shooten.
kutte is niemand kwa vrouw of familie wil mee en als je ze mee krijgt voor shots te maken willen ze na een half uur al weer weg (dan begin ik net) hahahahaha
ga ook als ikga rijden nie een half uur maar echt een hele morgen en flesje water mee en koffie en me peuken en vaak pak gevulde koeken en sta ik gewoon een hele zondag morgen te spelen (in me familie noemen ze me al debiel) niet dat dat me uitmaakt want ik vind dat echt zooooo lekker ff spelen en rijden en niks en niem and die zeurt of zeikt.

maar goed GVD man (sorry) als ik weer dit soort movies zie dan echt weer gelijk zin om te rijden heb inm iddels al 3 weken nie meer gedaan (kut weer)
nou komt het aan een kant wel mooi uit want kan ik lekker ff de vorza van neuwe mods voorzien en moet en wil nog heel veel aan de Ofna GTe doen.
Zit er heel hard aan te denken me mini revo waterproof te maken zodat ik toch de komende maanden ff wat kan rijden.

kortom dit soort movies heb ik gelijk weer zin erin

helemaal top !!!!

gaat ik nou weer ff met me axle hubs spelen

ben aan de voorkant begonnen na het eten

14527_396919063722246_1020363162_n.jpg

plastic VS ALu

:D

Hey Mosfet, leuk dat je het filmpje leuk vind. Ja het is vies weer nu. Dus ben nu vooral aan het sleutelen en mijn onderdelenvoorraad aan het checken en eventueel onderdelen bijbestellen (of olie).

Ja rijden met 1 hand gaat mij ook niet altijd goed af. Toen ik mijn LC-Racing EMB buggy pas had, toen reed ik ook met 1 hand, drifte scheef weg en reed zo tegen een autoband aan, resultaat kapotte shocktower en gearcase, leg dat maar eens uit aan de fabrikant, voor wie ik testwerk/promotiewerk doe. :confused:

Nee geef mij maar de zomer. In het filmpje is ook een indoor baan te zien, die ligt in Haarlem. Echter nu ik weer in Den Haag woon (1 jaar in Leiden gewoond) is Haarlem ineens een stuk verder om ffe op en neer te rijden, dus daar kom ik nu ook niet zo vaak meer.

Dus dan maar straat-bashen en overal iets uitdagends in zoeken, zoals een verkeersdrempel, een hellingbaan, een smal muurtje, je moet toch wat ;-), of oud film materiaal van de spreekwoordelijke "plank halen" en daar wat mee doen.

Of lekker internetshoppen :-).. Zo kwam ik dit tegen bij Hobbyking.. wellicht is het baggerkwaliteit.. maar dacht ik ga het eens proberen.. $6.92 ziet er wel leuk uit..

23517.jpg

By the way, that aluminium op je Vorza ziet er wel erg mooi uit.. Heb alleen zelf genoeg reserveonderdelen in plastic die maar niet op raken anders had ik het ook gedaan..

Ja wellicht wel een idee. Had een go pro maar dat was de oude versie en had geen hd en vond ik ook niet handig in gebruik. Misschien keertje kleine film camera kopen. Heb de flip mino gehad en dat was echt een fijn cameraatje.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Hey filmpje was echt super bookmarked :D
Goede deal opzich Wesley die hubs waar komen die rubbers tegen de lager zegmaar? ziet er iig cool uit
Mosfet ziet er deftig uit zo dat alu ernaast ben benieuwd als je het er straks op heb zitten plaats aub weer een foto :D
Grts

Zat ook te wachten op een klein pakje om wat te prutsen deze winter zaten ook wielmoeren bij en nog wat spul wat er nog op moet

671v0h.jpg

1052m8m.jpg

Wel met de el plastico spindles en carriers voor hier
En ben van plan een setje banden te gaan lijmen hopelijk gaat dat goed...
Srry voor slechte fotos.. er op klikken of nog beter openen in nieuw tabblad en zijn ze iig wat groter.
Grts

Laatst bewerkt:
Back