E
Erik
Guest
leuk filmpje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
knappe review, maar wel door iemand met een hpi truitje aan
en veel te duur!!!
ik vraag mij af of de vorza inderdaad te duur is. Ikzelf denk van niet.
als je de auto bekijkt en ziet hoe stevig, solide alles in elkaar zit en dit
vergelijkt met een kyosho inferno dan heb je voor euro 200 meer een veel betere auto waar bijna alles op en aan zit.
bekijk ook eens nandaracing deze hebben de vorza ook in assortiment scheelt 100de euro's
En nanda racing ontwikkeld voor HPI, HB etc.
De basis van de Nanda (Wanda) is een ouder model tel daarbij op dat er een 540 size motor op zit en totaalsom: Lijkt wel een propech
De Vorza is op een paar accu's die je moet kopen rij & wedstrijd klaar en als basis heeft de Hotbodies D8 gestaan dus ook alle onderdelen passen zondermeer. Tevens wordt er een zeer goede regelaar & motor bij geleverd (Mamba & Castle Neu).
Pk Racing heeft hem op voorraad staan.
En ja de wagen is erg stevig natuurlijk niet te vergelijken met een slash maar kan best wat hebben. Alu parts heb je dan ook niet echt nodig hoogstens setje reserve plastic knuckles en c hubs. De basis is een Hotbodies D8 en ook deze auto voldoet prima. Ik heb al lange tijd een Hotbodies D8 (Tekno conversie) en eigenlijk weinig problemen gehad met deze wagen hiervoor 2 D8's als nitro gehad en idemdito perfecte wagen.
ok bedankt, ik mag me nu eigennaar van een vorza flux noemen,
maar had wel een probleempje, zodat mijn nieuwe flux weer bij de dealer staat, ik had gevraagd om op de auto traxxas stekkers te plaatsen, omdat mijn lipo's allemaal een traxxas stekker hebben van mijn e -revo, maar mijn traxxas stekkers waren heel slecht op de auto gesoldeerd, zodat er heel wat draadjes uit de stekkers kwamen,
thuis hem geprobeerd, maar ik kon geen 15meter ver rijden, ook met een andere 2.4 GHZ zender was dit hetzelfde!! dus een dikke storing
mijn dealer verteld me dat dit door die stekkers komt, die er niet goed aan gesoldeerd waren,
kan dit kloppen? dat er daardoor een flinke storing optreed?
ben wel benieuwd wat jullie daarover denken!!
@ erevobe, klinkt als een los contact. Even solderen (jij of de winkel) en waarschijnlijk probleem opgelost.
@ Erik, waarom zou je een waarschuwing willen als je LiPo's onder de 3.8v komen ??? De meeste LVC's staan zo rond 3.3 of 3.4v per cell. Bovendien is het wel heel degelijk te merken wanneer de wagen in LVC komt hoor.