HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Haha , gelle zijt nogal kerels zene:p..

Als mijn stukke vrijdag binne zijn, hebk vrijdag nrm de vorza al. Kan ik hem is goed testen op het vlaamse strand:cool: En anders na het weekend eh:p

Mannen ik heb zonet de 112mm shocks en de 112mm shocktower gemonteerd op de Vorza, de shocks netjes voorzien van olie (600)...

MAAR nu veert hij nog steeds zo makkelijk door... Zou ik zelf ook andere shock springs moeten kopen???
Duidelijk het ligt dus ook aan de veren... :)

Laatst bewerkt:
Achja , ik zie er al tegen op.. Wat een nederlaag zal dat worden..

Haha , nene hoor ;) ik geef me niet gouw gewonnen en durf best veel risico's nemen met meestal fatale gevolgen:p

Hard afgeveerd??? euh minste jump van pakweg 50 cm hoog valt hij achteraan gewoon tegen de grond :D

Vooraan is hij redelijk goed, maar achteraan is een ramp... :)
Achteraan degene die standaard bij de 112mm shocks zitten, wittekes :)

Mijn Ve8 heeft dat ook, voor is wel ok maar achter ook erg slap, heb de veerspanning achter op maximaal staan en nog vrij slap.

Als je je veerspanning (schroefdraad) naar beneden draait, dan draai je eigenlijk gewoon je wagen hoger van de grond :(

Normaliter moeten de witte veren voldoen. Je kan natuurlijk ook proberen hoe de hoek van je veren staat (tower & armen) en last but not least hoeveel gram is je leipo(s) ?

De 2x2s weegt ongeveer een 630gram...

Wat kan je voorstellen om met de hoek van de tower/armen en de shocks te doen?

Back