HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Hahaha , oei.. Komt hijj ook bij u langs Dafke ?:D

Als ik nog is op gentbrugge ben en gij ook en ik heb ne vorza dan zulle we is race zene :D

ahhhhhhhh het is een van die vies mannen :D

Ja moet er ook zo vroeg uit pfffffff :) eerste dag werken na het verlof is nooit leuk eh!

Mhhh, ben niet goed in dingen onthouden, maar heb je tegen mij gepraat? :p Want er was daar nog ne jonge gast, maar geen idee welke tshirt die aanhad ze :p
En de Vorza, geen idee hoe die rijdt. Schijnt goed te lijken op een D8 en dat is wel een goede wagen. Denk dat een Vorza het meeste bang for the buck is als je toch iets wilt dat redelijk deftig is. Anders kijken voor Losi, Mugen, Kyosho, Hyper 9e, Team Associated, maar deze wagens zullen wss iets duurder uitkomen RTR.

Ik weet nimeer da wij een gesprek hebbe gehad:p. Ik zal volgende keer iets kome zegge;):D

geen probleem,mss rijdt hij dan eens voor mij ipv achter mij.
deadwish zie graag mijn achterkant van den auto denk ik:D,

over strijkijzer, die komt hier gelukkig niet langs.ik pijs(denk VD nederlanders) dan de hobbyking pakjes dan ook niet meer veilig zouden zijn.

was roni zijn 2.0 eindelijk gemaakt?

Hahaha , oei.. Komt hijj ook bij u langs Dafke ?:D

Als ik nog is op gentbrugge ben en gij ook en ik heb ne vorza dan zulle we is race zene :D

Laatst bewerkt:
Hahaha oei ligt het dan aan den auto of aan deadwish ?:D En mee wa rijdt gij ?

Roni was er gistere met zen brushless truggy van losi. Die ging wel goe voorruit maar nx voor mij. En bij het jumpe was Roni zene lipo losgekome Haha lipo was al goe bijeen gedeukt en hij heeftem nog maar een weekske:p
Ook wassem er met zijne Mugen MBX6 op nitro maar er was iets mee zijn afstelling en ook zijn remme. Da weet SSI ook :D Die deed stoppie's:p
(bij het remmen op de voorste wielen staan)

ik rij met alles dat 4 wielen en een zender heeft;)
maar mijn garage beperkt hem tot een tekno losi Truggy 2.0 MMMV3 combo natuurlijk. en een losi 2.0 buggy MMMV3.ik heb al genoeg werk met die 2 te temmen.deze winter komt er nog een touringcarreke bij.voor de koude winterdagen door te brengen.

Hahaha oei ligt het dan aan den auto of aan deadwish ?:D En mee wa rijdt gij ?

Roni was er gistere met zen brushless truggy van losi. Die ging wel goe voorruit maar nx voor mij. En bij het jumpe was Roni zene lipo losgekome Haha lipo was al goe bijeen gedeukt en hij heeftem nog maar een weekske:p
Ook wassem er met zijne Mugen MBX6 op nitro maar er was iets mee zijn afstelling en ook zijn remme. Da weet SSI ook :D Die deed stoppie's:p
(bij het remmen op de voorste wielen staan)

Laatst bewerkt:
ergens schrik van dan?:D

ik heb hem natuurlijk op de hoogte gebracht.
maak gewoon dat hij netjes staat. en hopelijk voor je is hij 100%
in orde want dat zal gooooeeeeed getest worden.hij verwacht van jou het zelfste natuurlijk.dat je goed test.allee hup.mama overtuigen nu....
haast u olii:rolling:

Als deadwish alles nog oke zal vinde , JA :p

Ja ik was die met de slash. Had wat pech gehad.
(aandrijfas stuk gereden) Deadwish is hiervan op de hoogte..
En dat is donderdag al terug binnen so no problemo

Ja er zal een ruil gedaan worden uiteraard moet ik wel bijleggen:p..

Schrik heb ik zekers niet testen zal zekers gebeuren :p.

En ons moeder financieert hier niets aan he dafke , dus toestemming hoef ik niet te vragen, Gwn vriendlijk vrage dat ik $$$ mag hebben van me rekening:p Ze weet uiteindelijk toch al waar al men geld naartoe gaat:D

Nu hopelijk ligt de vorza me wat, want de truggy zat me niet goed. Als die snel en strak rijdt is het meestal al goed:p

Nee , Ik zit al van 9uur deze morgend ongeduldig achter mijne laptop en gsm naast mij :p Nene grapke , af en toe wel is nazien of ik mail heb eh:)

Strak rijden of niet is meestal afhankelijk van je banden keuze .... Met de verkeerde banden zal een buggy ook als een natte krant over de baan dweilen ;)

Das met een truggy precies hetzelfde , die heeft zelfs iets meer grip door de grotere banden ;)

Inderdaad op astro turf heb je enorm veel grip met de juiste banden... :)
Je ziet ze dan ook regelmatig op 2 wielen gaan als ze de bocht verkeerd inschatten...

En al nieuws :D (hihi beetje opjagen)

Ga ook eens vertrekken naar RC speedhouse, de mugen afhalen...

Back