Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mhhh, ben niet goed in dingen onthouden, maar heb je tegen mij gepraat?Want er was daar nog ne jonge gast, maar geen idee welke tshirt die aanhad ze
En de Vorza, geen idee hoe die rijdt. Schijnt goed te lijken op een D8 en dat is wel een goede wagen. Denk dat een Vorza het meeste bang for the buck is als je toch iets wilt dat redelijk deftig is. Anders kijken voor Losi, Mugen, Kyosho, Hyper 9e, Team Associated, maar deze wagens zullen wss iets duurder uitkomen RTR.
Hahaha , oei.. Komt hijj ook bij u langs Dafke ?
Als ik nog is op gentbrugge ben en gij ook en ik heb ne vorza dan zulle we is race zene![]()
Hahaha oei ligt het dan aan den auto of aan deadwish ?En mee wa rijdt gij ?
Roni was er gistere met zen brushless truggy van losi. Die ging wel goe voorruit maar nx voor mij. En bij het jumpe was Roni zene lipo losgekome Haha lipo was al goe bijeen gedeukt en hij heeftem nog maar een weekske
Ook wassem er met zijne Mugen MBX6 op nitro maar er was iets mee zijn afstelling en ook zijn remme. Da weet SSI ookDie deed stoppie's
(bij het remmen op de voorste wielen staan)
@ Olli Binnenkort een Vorza eigenaar dus???![]()
Als deadwish alles nog oke zal vinde , JA![]()
Nu hopelijk ligt de vorza me wat, want de truggy zat me niet goed. Als die snel en strak rijdt is het meestal al goed![]()