HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Nu heb ik het geld voor de motor. Spijtig genoeg laat degene waarvan ik een mamba kon kopen wel ff opzich wachten.. Nouja dan heb ik volgende week al zowiezo een motor!

Dat weet ik niet. Heb nog geen zaken met hem gedaan.. Iemand dat ik ken deed ook al zaken met hem. Maar ook bij die deed hij vrij vaag zei me kennis. Beetje onduidelijk doet die. Hij verkoopt trouwens een emax hier opt forum.

Testen ? Jeetje, dan moet ik gaan rijden met de auto.. Dacht dat ze alleen waren om ermee te sleutelen :-) :-)

@ Olii, veel zal afhangen van de prijs. Denk eraan, voor 105 euro heb je een passende nieuwe Blur, welke prima is voor het meeste werk.

Dat weet ik niet. Heb nog geen zaken met hem gedaan.. Iemand dat ik ken deed ook al zaken met hem. Maar ook bij die deed hij vrij vaag zei me kennis. Beetje onduidelijk doet die. Hij verkoopt trouwens een emax hier opt forum.

Ik heb er net ene verkocht :(
Wie is het? Heeft ie een Itrader?

Ik heb er net ene verkocht :(
Wie is het? Heeft ie een Itrader?

Itrader ? Dat ken ik nog niet:) Het is GDV-Maxx. Iemand al ervaringen met hem ?

Wat zou eigenlijk de beste motor zijn ? De Blur of de Mamba 2200Kv ?
Ik weet dat ze zeer gewaagd zijn aan elkaar. De esc is hetzelfde maar motor schijnen toch te verschillen ?

Ik wil gewoon een zeer pittige en snelle motor die goed presteert op 4s lipo :) Ik rijdt zowat overal. Circuit,parking,strand,gewoon op hard zand, af en toe bmx parcour, gras , gravel. Dusja haha overal zowat he ;)

Ik denk persoonlijk dat de Mamba iets beter zal presteren maar ik heb dan ook nog maar alleen ervaring met mamba en niet met Blur

Laatst bewerkt:
Volgens mij presteren ze niet veel verschillend hoor...
Alleen gaat de Blur plug en play zijn en moet je de Castle motor nog wat gaan bijwerken...

Yep, ik heb ze beide en al beide uit elkaar gehad, geen verschil kunnen ontdekken.
Maar nogmaals, alleen de blur behuizing past meteen, de mamba moet je aanpassen, de koelribben zijn stuk te groot aan onderkant.

Daarintegen is de ESC WEL anders, niet fysiek, maar wel de software, helaas kun je in de BLUR geen Castle creations firmware blazen en loop je dus redelijk achter met updates. Als iemand een hack weet om hem toch te programmeren dan hou ik me zeer aanbevolen !
*edit* Instellen met de castle link software gaat wel.

Ja, dat klopt, maar niet de normale Mamba Monster updates, alleen de HPI Blur updates.
En helaas lopen die niet synchroon !

Yep, ik heb ze beide en al beide uit elkaar gehad, geen verschil kunnen ontdekken.
Maar nogmaals, alleen de blur behuizing past meteen, de mamba moet je aanpassen, de koelribben zijn stuk te groot aan onderkant.

Daarintegen is de ESC WEL anders, niet fysiek, maar wel de software, helaas kun je in de BLUR geen Castle creations firmware blazen en loop je dus redelijk achter met updates. Als iemand een hack weet om hem toch te programmeren dan hou ik me zeer aanbevolen !
*edit* Instellen met de castle link software gaat wel.

Neen hoor, die ESC's zijn hetzelfde. Enkel, die updates waar jij het op hebt, dat zijn BETA versies. Test versies dus. Aangezien HPI geen akkoord heeft met hun cosumenten om ook te beta testen voor Castle Creations. Enkel Castle MMM's kunnen beta testen. Final versies kan je zonder problemen draaien op de Blur.
Er kan altijd iets fout gaan met BETA versies, dus ik denk niet dat HPI klachten binnen wil hebben omdat mensen software aan het testen zijn die gemaakt is door Castle. Beetje logisch ook :p

Laatst bewerkt:
Hmm, idd, nu je het zegt, het zijn idd alle beta's die er niet op kunnen :-)
Helemaal gelijk, was me nog niet opgevallen dat verschil.

@ Patrickbaja, dat zou betekenen dat je een echte Mamba hebt, als je de Blur er aan hangt zegt ie ook echt dat ie een Blur ziet, geen MMM. Kan het prima vergelijken, heb nml een MMM in de Revo zitten.

Heb ze er zojuist beide ff aangehangen om die opmerking van SSI te bekijken.

Heb net een 2200kv van mamba gekocht , En bedankt voor de info iedereen:cool:

Dan ga ik gewoon ff aanpassen :) Roni raadde me de mamba aan zoals eerder hier al stond denk ik. En de Mamba ligt nu meest voor handen dus waarom ook niet..

Veel plezier ermee, maak hem niet stuk voor hem passend te krijgen eh ;)

ja inderdaad bij de Revo gaf hij dadelijk Mamba monster scherm, de hpi geeft een flux blurr

Back