HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

De Losi buggy blijft lekker verder op nitro rijden , mensen klagen veel over nitro motoren maar als je een goede motor hebt beleef je er echt veel lol mee ....

Olii als je de motor binnen hebt help ik wel met het monteren

Veilen en dremelen zou ik niet doen , ik vind er wel een manier op :)

Ik denk dat als je de beugels wat buigt en langere schoreven gebruikt dat het wel moet lukken

Beter en netter dan je koelribbels van de motor weg te slijpen ... vind ik persoonlijk zonde voor de motor

Laatst bewerkt:
Komt goed :)

ben aan het twijfellen voor nog een mugen buggy bij te kopen maar eerst moet ik wat opruimen , heb veel te veel staan ...

Haha ja weet ik van je 5T... Maar zou liever de 6T hebben, want anders koop je al een vorig model... :)

En zou mooi naast mijn MBX6 staan :p

Ja hoor enkele avonden leuk knutselen en die staat netjes in elkaar en vrijdag gaan we de motor roderen ;)

De body is onderweg om gespoten te worden, dus dat komt ook in orde :)

Past eiglk een losi buggy body op de vorza ? K'vind persoonlijk die Losi's iets vetter:) Maar dat is toekomst muziek , eerst die mamba.

Heb net een servoke gekregen van een maat. Verlopig goed om voort te doen, kan tot 9kg trekke..

Ik had in deze stijl willen gaan:
mbx6body.jpg

Laatst bewerkt:
Dank je wel Olli...
Ja zie het ook wel graag, ben alleen aant twijfelen als ik deze kleuren zou houden of meer iets in de stijl van fel geel met dat motief of fel blauw...

Ok , dat is goed. Het servooke dat Erwin me had meegegeven blijkt toch zo goed niet meer te zijn:) Het doet alles verkeerd en aan me zender ligt het deze keer niet.

Ps, het filmpje is klaar. Komt straks op mbf te staan

RFgawHCJ8RA[/media] - My Movie 2 Hormann & Beetle

Titel enzo moeten nog aangepast worden. Maar ben ff met de vorza bezig en ik kan geen 2 dingen tergelijkertijd:rolleyes:

Ik vind het wel geslaagd. T'zou maar erg zijn na al dat puzzelen!

Aja voort volgende filmke ist de bedoeling da we mee nen hoop mense zijn. En dat er 1 iemand filmt. Ik niet deze keer dus wie kandidaat is voor eens mee te kome crosse. ;)
1/8 electro , 2 takt , nitro whatever..

Laatst bewerkt door een moderator:
Back