HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Auto maakt natuurlijk een verschil ook, 90 procent rijdt hier mugen...
Maar qua power doe je niet onder eh...

Kwaliteit is gewoon paar trapjes hoger eh...
Grootste verschil is de rijder :)

Laatst bewerkt:
Nee die heb ik niet bij, moet eerst zijn rolantie bakje nog krijgen en de servo's afgesteld...

Komt Gé ook? :)

Ik vrees dat ik te laat ga zijn hoor.
Ben aan het werk he en Zaventem --> Mol is een k*tafstand.

Daarbij, ik heb geen op dit moment geen geschikte auto voor op Mol te rijden.

De hong nor gaat zeker hoor!!! Net als uwe ishima moest hij gereed zijn!
Heb je uw servo's?

Ben gestopt se, heb me goed geamuseerd ...

De HongNor zal mss gaan, maar die ziet er nog altijd uit als een klomp modder van 2 weken geleden. Moet hem nog wassen en nakijken tegen zondag, want heb er enkel afterrun ingekapt.

Zal wel dat je je geamuseerd hebt, blijkbaar wel wat overmoedig geweest opt einde.

Voor de servo's voor de ishima moet ik nog bellen, zal dat seffes eens doen se.

Ja das SSI zijn schuld hij zei dat het ging in 1x :D en is me ook 2x gelukt :D 3 de keer was ik net te traag haha

Stewie volgende keer gij en marc mee! Punt uit... 5 euro betalen en rijden :D

Net terug van Albatros.

Ontvanger antenne gaan halen , setje schroefjes en natuurlijk een servo.

(degene die Snoebel ook heeft ACE DS1015)

Wil ik gaan rijden, maar uiteraard eerst calibreren terug.

Wilt me esc niet meer calibreren:confused: Ik heb al zoveel keer een mamba gecalibreerd. En nu lukt het niet.

Egt raar..

Achterwaarts is die sneller dan voorwaarts. Mss die rode en zwarte draaden van de motor omdraaiien ??

Grtjz

@ Patrickbaja;

Nou ik heb met men slaapkop niet gezien dat mijn zender op auto TRF stond ipv Vorza. Dus ik zat op het verkeerde kanaal!

Eigen schuld dus. Auto rijdt nu terug maar die geating mag nu wel terug omlaag !! dus dat wordt wachten tot wanneer de Roni terug is van z'n verlof voor een pinion:).

Maar uiteindelijk kan ik gaan genieten. Geen problemen meer juist de pinion! Lekker voelt dat, nu gaan feeste want vlaanderen zomert is in lier:rolling:..

Ja das SSI zijn schuld hij zei dat het ging in 1x :D en is me ook 2x gelukt :D 3 de keer was ik net te traag haha

Stewie volgende keer gij en marc mee! Punt uit... 5 euro betalen en rijden :D
De quad met je vorza? :p Iets kapot gereden? Je moet idd goed uit de bocht komen ofwel wijd komen of je haalt het niet :( :p

Inderdaad de quad in 1 keer ... 2x ging het goed, 3de keer ging het mis :D
Het was toch op het einde van de dag, daarmee dak wat zot deed...
Deed hem constant per 2 of 3 bij elkaar...

Moelijkste blijft die verre jump langs na de ramp...

bwa de voorste shocktower beetje geplooid, dat was het enigste...
Nieuwe is besteld en zou maandag al in de shop zijn :D

Heb hem daarstraks beetje terug geplooid, dit zal nooit houden maar dan kan ik zondag met de mannen op het zandcircuitje toch nog wat meecrossen :)

Net terug van Albatros.

Ontvanger antenne gaan halen , setje schroefjes en natuurlijk een servo.

(degene die Snoebel ook heeft ACE DS1015)

Wil ik gaan rijden, maar uiteraard eerst calibreren terug.

Wilt me esc niet meer calibreren:confused: Ik heb al zoveel keer een mamba gecalibreerd. En nu lukt het niet.

Egt raar..

Achterwaarts is die sneller dan voorwaarts. Mss die rode en zwarte draaden van de motor omdraaiien ??

Grtjz

@ Olii, jij blijft verbazen :-).. Eerst geen geld voor een goede motor, maar nog geen week later heeft ie 3 servo's gekocht, waaronder de dure DS1015 (gaaf ding he !) en een mamba motor ! Wanneer komen de lange shocks ?

Kun je nog een foto maken van je motormount, begreep dat de mamba er toch gewoon inpast, maar dat er een aangepaste (of andere ?) motormount in zit ?

Haha , ik ben gene normale. Degene die mij kenne wete da:).

Die motormount is echt slecht man. Daarstraks toen ik de motor ff er terug ging inzette breekt 1 beugel af. Wanneer stopt het is:rolleyes:

Ik zal foto'kes pakke zodra de vorza hiere staat. Staat ff bij een kameraad.

Nu nog bedenken hoe ik heel die motormount eruit krijg nu dat alle schroeven zijn dolgedraaid , leuk..

Mss zelf een beugeltje maken.. want heel die mount veranderen voor die beugel.. Mrja, we should see as always ;)

Laatst bewerkt:
@ Olii, jij blijft verbazen :-).. Eerst geen geld voor een goede motor, maar nog geen week later heeft ie 3 servo's gekocht, waaronder de dure DS1015 (gaaf ding he !) en een mamba motor ! Wanneer komen de lange shocks ?

Kun je nog een foto maken van je motormount, begreep dat de mamba er toch gewoon inpast, maar dat er een aangepaste (of andere ?) motormount in zit ?

Die ACE is wel een gaaf servooke , ziet er ook netjes uit!. Alleen wel een gevoelig ding precies.

Die lange shocks zullen snel komen. Bij een iets te steile jump wipt die vorza meteen op zijn dak. gas geven helpt niet..

Waar ik ook enorme last van heb, zal het goed proberen uitteleggen hé.

Dus je hebt een draagarm die vast zit doormiddel van een ijzeren staafje die normaal niet wegkan omdat die in 2 metalen dingetjes steekt.
Begrijpen jullie me? Wel deze durft er wel eens uitschieten.Dus dat de draagarm niet meer juist zit. En ook dat de cardanas rechts vanvoor er ook uitligt na wat scheuren op zand.

Aan de vorza mag nog wel gesleutelt worden. Het hoort erbij zeker :)

Laatst bewerkt:
Amai van die dingen heb ik geen last hoor... Volgens mij zitten de achterste ook nog vast met een heel klein schroefje opzij...

Motormount is toch een heel gemakkelijk ding?

Het zal ng ff duren eer ik nog eens een 2dehandse koop doe.
Het geld dat ik er al heb ingestoke heb ik bijna een nieuwe eigenlijk....

Motormount ga ik zelf wel iets ineen fratse.

Jij bedoelt de 'hinge pins', daar klagen er meer over op het US forum. Moet je maar ff zoeken, zijn alternatieven voor. Maar idd, zoals Kurtje al zegt, ik heb er ook geen last van.

Servo zenuwachtig ? Totaal niet bij mij, wel zeer rap, als ik stuurtje op zender loslaat, dan 'stuitert' het stuurtje altijd ff na.. Tot mijn verbazing is de servo zo snel dat hij dat gewoon na doet !

Lange shocks was maar geintje, ik zou zeggen probeer de mod eerst eens met de D8T ball ends, gaan we snel eens rijden samen met Kurt en het verschil proberen te ontdekken in rijgedrag.

Die van Stewie beter/sneller, waar rijdt die dan mee ?

Back