Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nja ... zo'n 15 meter vliegen om vervolgens op je rechtervoorwiel te landen tegen een berg is redelijk ''vies'' jaamai dan hedde toch vies gedaan om die kapot te springen![]()
Nja ... zo'n 15 meter vliegen om vervolgens op je rechtervoorwiel te landen tegen een berg is redelijk ''vies'' ja
Maar ik moet toegeven, die buggy heeft een hele hoop klappen gehad die dag en de dag ervoor op Mach One.
Nja ... zo'n 15 meter vliegen om vervolgens op je rechtervoorwiel te landen tegen een berg is redelijk ''vies'' ja
Maar ik moet toegeven, die buggy heeft een hele hoop klappen gehad die dag en de dag ervoor op Mach One.
Leuk , wist niet dat de traxxas tandwielen om de vorza passen.
Nu ga ik vandaag dan al naar de winkelOf ev. heb ik er hier nog liggen.
Thankz Snoebel![]()
Waar zie jij dat? Snoebel heeft dat nergens gezegd. Jij vroeg voor tandwielen voor een slah, waarop snoebel zei, koop gewone de originele... Heeft niks te maken met de forza lijkt meSnoebel zei toch dat die van de slash passen ?
Je hebt verschillende soorten pinions heb ik gezien. Maar welke heb je nodig voor de slash ? Je hebt Mod 1 , Mod 8 , 48dp enzo...
Weet er me niet goed wegwijs.
Weten jullie welke ?