Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Poehee,
Zojuist klaar met het hele topic door te lezen.
Er staat veel info in, en deze hebben eigenlijk al mijn vragen reeds beantwoord...
Mocht me nog wat te binnen schieten weet ik jullie wel te vinden.
Vandaag maar weer eens even rijden en me bedenken of ik een zooi Lipo's zal kopen of een Savage Flux... ben er nog niet helemaal uit namelijk haha, jullie nog een mening hierover?
Totzientjes![]()
Ja tuurlijk hebben we daar een mening overAls jij een Savage Flux kunt kopen voor de prijs van een paar Lipo packs (voor de Vorza), dan zou ik zeker de Savage kopen en die weer verkopen, daar koop je nml heeeeeel veel packs voor bij Hobbycity :rolling:
Nee, maar ff serieuzer, Lipo packs zijn toch niet meer zo duur dat dit de keuze van een (tweede) auto beïnvloed ?
Nee, ik heb overal Traxxas opgezet, ivm met de Slash van mijn zoontje en de Revo.
Deans is wel een lastig klusje met die dikke kabels, nog lastiger dan Traxxas denk ik.
Je zou ook een setje 5mm busjes kunnen meebestellen (die zitten standaard op de packs), maar dan zit je weer met de lengte van de kabels op de pack. Die heb ik nml tot 1/3 korter gemaakt.
En met de aansluiting van de ESC, en dan ook de rest van mn packs, en mn laadkabels.