Idd 37/63 zou ideaal zijn. Ik gebruik 40/60 omdat ik het niet vind in de LHS. EC5 moet je bij hobbycity kopen. Kost 1/10 van de prijs hier lol.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Onder acceleratie kan de BEC inzakken en dit kan ervoor zorgen dat de transponder rondjes mist. Met een condensator is het die kans kleiner. Sommigen hebben er last van, anderen niet. Nuja een condensator kost 1euro. Draad van een dode servo afknippen, condensator erop solderen en klaar.Hoezo plaats je een condensator bij je ontvanger, ben je bang dat de spanning te ver inzakt ? Wist eigenlijk niet dat dit een probleem zou kunnen zijn bij dit soort auto's met onze dikke Lipo packs.
Ik heb die vroeger wel gehad in de 1:18 electro's, maarja, daar reed je met kleine NiMh packs die idd wel inzakten bij het optrekken. Zeker bij bv een scalpel op 4 cellen.
Of doe je het om rimpelspanning (storing) ofzo weg te filteren ? Maar een brushless set is zo hoog frequent dat je dat toch nooit lukt met een 'dikke' condensator ?
Maak je een foto van de nieuwe stukken, ben wel benieuwd !
BTW, Olii gaat zich de MP9e halen !
@ SII , Aan die draagarmen had je dat opgelost met carbonnen plaatje. Dit was toch ook proper of was het niet zo precies ?
En rijdt ge wedstrijde ? Da wist ik niof is die transponder gewoon voor de lol dat je je tijden kan zien ?
Yep, vrouw zal morgen bellen, mits je 100% zeker bent he !
Dag moet ik nog ff prikken, maar in principe moet de woensdag wel lukken, zal maandag verlof aanvraag indienen voor je![]()
Ik denk al, tik ik het nou verkeerd, maar ik vraag maandag om volgende week woensdag vrij te krijgen !
Ok, mijn vrouw belt morgen voor je![]()
Mja, morgen ga ik is het clubrecord zettenHaha ok ok. Thankzz
@ SII ; Waarschijnlijk wel als je ziet wat voor een opmars brushless al heeft gemaakt, zie maar bij Gentbrugge lang heeft het niet geduurt en er zijn er vele nu met een brushless..
Mja, morgen ga ik is het clubrecord zetten![]()
Telsysteem stond niet aan vandaagZe hadden geen laptop bij ofzo. Soit, morgen wedstrijd. Hoop alleen dat het signaal van m'n transponder goed is want heb vandaag niet kunnen testen. Hij ligt nogal hoog in de auto, anders zalt velcro worden op het chasis
![]()
,van achter die grote auto's te lopen natuurlijk.ik heb mij er nog lelijk aan verbrand ook.ik ben vooral benieuwd naar morgen.mijn grootste concurrent
was vandaag in zijn nopkes:sniper:.ik ga morgen spijker onder zijn banden leggen denk ik!dan is mss kans om te winnen.![]()
Uitlaat vast gepakt ofzo? Heb er ook wel zin in. Ik hoop alleen niet dat de baan te nat gaat liggen. Vandaag was redelijk kut om te rijden. Echt ieder half uur dat voorbij ging was de grip anders. Net voor ze helemaal droog werd kon je zo hard pushenToch veel grip en weinig last van griproll
![]()