HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Denk voor iets hardere ondergrond (astro etc...) dat je gerust nog zwaarder mag gaan :)

Hoor van verschillende mensen zelfs 10000/10000/7000 etc...

Ik heb in de MBX6 5000/7000/3000 maar dat gaat nu in de 'winterstop' ook veranderd worden naar hogere waarden...

Ik vond de voorwielen ook erg ballonnen op astro toen ik reed op Megadrome. Dus ik was al zelfs aan 20k in midden aan het denken. Maar met 10k wel lekker veel grip in de bochten :-) Zeker vergeleken met de 100k setup in het midden.

Denk voor iets hardere ondergrond (astro etc...) dat je gerust nog zwaarder mag gaan :)

Hoor van verschillende mensen zelfs 10000/10000/7000 etc...

Ik heb in de MBX6 5000/7000/3000 maar dat gaat nu in de 'winterstop' ook veranderd worden naar hogere waarden...

Waarom verhogen? Veel kans dat het circuit er nat bij ligt dan en dan mag echt heel dun gaan. Vettige astro is kut om te rijden met dikke diffs.
Droog kan je tot 20-20-10 gaan, maar dat is persoonlijk. Anderen hebben liever 10-10-5 op astro. Hangt er vanaf naargelang jouw rijstijl. Nat 7-7-5 of zelfs 7-5-5 naargelang de omstandigheden (in mijn geval, ik rij met vrij dikke diffs).

ahhhh maar je begrijpt me verkeerd SSI :)

In de winterstop ligt het stil voor mij buiten eh :D ik rij nooit in de regen of als het nat is met mijn wagens... ben daar beetje te zuinig op :$
Denk dat ik inderdaad voor 10-10-5 ga gaan...

Laat het net mijn vrouw lezen :rolling:

Krijg ik een opmerking in de trent van "hebben jullie het nu eindelijk eens over leuke dingen op dat forum ?"

Ik heb mijn Vorza te koop,

Nu weet ik dat jullie er al 1 hebben, maar voor geinteresseerden breng ik hem toch even onder de aandacht :rolleyes:.
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Een keer op de skatebaan in de buurt wezen rijden en wat foto's genomen.

gr
Menno

IMG_7549.jpg

Jeetje, dat lijkt me echt geen goedkope compact camera ?

Klein vraagje, welke banden/wielen heb je voor straat gebruik eronder zitten ?

Back