Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
20T pinion moet je wel kwijt kunnen (op 48T spur) en geloof niet dat het past kan je beter 18T Pinion & 46T Spur pakken
67km/u is perfect voor op een baan ik heb al mijn wagens gegeared op 65km/u en bevalt me prima. Overigens mijn pinions heb je niets aan ik rij met Long Shrank Pinions![]()
HAHA
ik heb al de hele tijd gezegd dat deze buggy met de stock vertanding en op 6s lipo een beest is!! en met 4s een slak!!,
Ik ben me aan het oriënteren om een Vorza te kopen, ik heb nu alleen een tamiya ta04 met een ouderwetse 11t borstelmotor en een Savage met een brandstof motor. Nu heb ik nog geen ervaring met borstelloze motors en lipo accu's. Mijn vraag is hoelang rij je gemiddeld met een lipo accu pack van bv 5000mAH? En wat is nu een goede accu voor de Vorza?
gr
Menno
trouwens hier eens een lijstje, onderaan de pagina,
van snelheid + vertanding van de vorza, je kan deze zelf tot 117 kpm laten rijden
link RC-Junkies.com
dus gewoon stock vertanding op 6s kom je gewoon uit op 82kpm, daar ben ik zeer tevreden mee, als ik nog eens zou vertanden , vliegt hij gewoon ,met alle gekende gevolgen
Tja waarom zou je uberhaupt zo hard willen rijden ...
Tja waarom zou je uberhaupt zo hard willen rijden ...
nutteloze reply van mij, maar ik vind dees wel grappig. gij zijt nen ECHTE westvlaming... zo erg dat je het verschil tussen een g en een h al niet meer KENT gewoon...
"en idd dat geeft met de vertanding te maken, "
en als we dan toch bezig zijn:
simple => simpel
kmp =>km/u (ik veronderstel dat je kilometer per uur bedoelt toch?)
"voor mijn is" => voor mij is ...
"haal de motor rond de 50graden" => weet ik niet goed wat het betekent...
"als ik weer begin te vertanden" => je vertandt ALTIJD, je bedoelt waarschijnlijk "anders vertanden"
"deze motor haal" => deze motor haalT
"whiely's" => Wheelies ?
om van leestekens enzo maar te zwijgen. Misschien in het vervolg wat moeite doen?
schoolmeester harry, wij zitten niet in de klas Nederlands.nutteloze reply van mij, maar ik vind dees wel grappig. gij zijt nen ECHTE westvlaming... zo erg dat je het verschil tussen een g en een h al niet meer KENT gewoon...
"en idd dat geeft met de vertanding te maken, "
en als we dan toch bezig zijn:
simple => simpel
kmp =>km/u (ik veronderstel dat je kilometer per uur bedoelt toch?)
"voor mijn is" => voor mij is ...
"haal de motor rond de 50graden" => weet ik niet goed wat het betekent...
"als ik weer begin te vertanden" => je vertandt ALTIJD, je bedoelt waarschijnlijk "anders vertanden"
"deze motor haal" => deze motor haalT
"whiely's" => Wheelies ?
om van leestekens enzo maar te zwijgen. Misschien in het vervolg wat moeite doen?
we snappen het allemaal!dat is het belangrijkste toch??
wie waar een fout zet ??????dat is toch niet belangrijk..