Als ik met mijn revo rij moet ik ieder uur een aandrijfas vervangen.
dan zal u slipper wel te hard staan.ik heb op een halfjaartijd 2x moeten vernieuwen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik met mijn revo rij moet ik ieder uur een aandrijfas vervangen.
das zonder 2x3 s , maar ga nu eens meten met,
en hij zakt just 2mm met 2x3s lipo, dus leeg gemeten,
zijn neus eens omhoog en laten vallen is 5cm en met lipo's er in en hetzelfde neus omhoog laten vallen 4.8cm,
maar heb wel wat zelf aan die vering gedraaid, maar niet heel veel,
denk als ik hem uit de doos haalde dat hij toch dicht bij 4cm zat,
moet wel zeggen dat het rijgedrag super is, hij geeft nog geen 1 keer omgevallen
Dank jullie wel voor de reacties. ik heb er weer wat aan gehad kom steeds een beetje verder.
Maar is de lader wat volgens jullie?
HPI geeft op om 2 lipo's te gebruiken met minimaal 4000mAH en 25c.
En is een borstelloze motor nu sneller als het c getal hoger word?
En wat kan je met een CASTLE LINK USB PROGRAMMING KIT doen?
Kan iemand mij uitleggen wat de kleuren betekenen bij de keuze van andere banden?
gr
Menno
Dank jullie wel voor de reacties. ik heb er weer wat aan gehad kom steeds een beetje verder.
Maar is de lader wat volgens jullie?
HPI geeft op om 2 lipo's te gebruiken met minimaal 4000mAH en 25c.
En is een borstelloze motor nu sneller als het c getal hoger word?
En wat kan je met een CASTLE LINK USB PROGRAMMING KIT doen?
Kan iemand mij uitleggen wat de kleuren betekenen bij de keuze van andere banden?
gr
Menno
Sneller is niet het juiste woord. Hij heeft meer "punch". Je merkt gewoon dat de accu langer op spanning blijft. De acceleratie zal beter zijn. (en je kunt ze in de meeste gevallen met de juiste lader ook met meer A laden)
De lader is zonder voeding, moet dus of op een accu worden aangesloten of op een gestabiliseerde voeding. Volgens mij zijn er geen echte slechte laders. Is meer een kwestie van goed, beter en best.
Heb zelf een imax b6ac, en die doet zijn werk goed.
P.s., deze vragen hebben eigenlijk niets met de Vorza Flux te maken, en horen eigenlijk in het accu en laadtechniek gedeelte thuis
Je vraag m.b.t. de banden is een beetje summier De meeste banden die ik ken zijn zwart
Maar sommige fabrikanten gebruiken een kleur code om de hardheid van de banden aan te geven. Hoe zachter de compound, des te meer grip je op de hardere ondergrondenin de regel hebt. Alleen op asfalt etc. slijten die dan weer veel harder.
Niet sneller als in topsnelheid. Wel sneller in acceleratie. Zo beter?
Sneller niet het juiste woord? De auto zal toch echt wel sneller zijn![]()
Nee niet sneller. Top heeft niks te maken met amps, wel met volts. Met 40C lipo's zal je harder kunnen optrekken, als je een lage punch control op de ESC hebt natuurlijk.
"Top heeft niks te maken met amps, wel met volts." Klopt, maar volgens mij beweer ik dat nergens? En we hebben het hier voor zover ik zie over de C waarde?
Eigenlijk snap ik deze reactie niet helemaal...
C waarde zegt hoeveel amps een accu kan leveren. Hoe meer amps je kunt leveren aan de motor, hoe meer punch je hebt. Acceleratie dus. Je uiteindelijk topsnelheid zal af hangen van het voltage van de accu. Niet van het aantal amps dat deze levert.
En nee je beweerde dat nergens, maar je zei wel dat een auto rapper zou rijden als je er een accu inlegt met een hogere C waarde.
Deels gelijk, verschil tussen 50C en 60C zou je namelijk niet merken.
Jullie praten over verschillende uiterste :
Verschil tussen 5C en 30C merk je wel in acc en top.
Verschil tussen 30C en 40C merk je niet in acc en top.