HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Het is een beetje een rare zin, wellicht moest het zijn:

De mannen van deracing.net vertelden me dat de mudguards voor de Hotbody D8 ook passen voor onze Vorza Flux.

De D8 is voor 90% hetzelfde als de Vorza. Dus gaat zeker passen en anders wel met een beetje dremel. Ga het ontdekken heb gisteren de mudguards en skitplates besleld bij DE.

Voor de Vorza heb ik ook zitten testen en voor mij de optimale vertanding was 18-46

Dan heeft hij de juiste snelheid om op een deftig circuit rond te vliegen :)

Mud guards

Complimenten voor de snelle service ven DE-racing.
24-11 mud guards en skit plates besteld en van daag al binnen. Ga proberen ze er vanavond op te zetten. Zal dan ook een paar foto's plaatsen.

Mud guards

Inderdaad 806 petje af voor de snelle afhandeling en levering van de mud guards en de rear skid plates van DERACING. Nooit eerder een bestelling zo snel gehad van USA als deze :D:D:D
Benieuwd naar je foto's van de montage

full
Hey de Mudguards van De Racing heb ik ook, waren inderdaad snel binnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat nog wel even duren. Moet er eerst nog een laag zand vanaf halen,van het rijden laatst. Heb avonds niet zoveel tijd.

Geïnstalleerde Mud Guards en Skid Plates

Voila een paar foto's van na de installatie ervan :
full

full

full

Ziet er goed uit. Ik heb voor de voorkant een andere besteld. Namelijk met bumber. Wou gisteren foro's plaatsen maar weet niet hoe ik ze op de pagina krijg. Korte uitlegt graag over plaatsen foto's.

full
Bedankt voor de tip,maar heb ondekt hoe ik foto's
full
op het forum krijg.
Bij deze de foto's van de nieuwe skit-plates en mud guards.
full

Back