HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Was ook maar een van de twee kabels. De andere was niets aan te zien. Alles werk gewoon naar behoren. Misschien inductie geweest in de kabel omdat hij gerold zat. Weet het anders ook niet.

Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar volgens mij zijn het de zelfde motoren alleen een andere kleur.

albumid=6435&pictureid=55354[/img]
Dat heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt niet bij mijn auto's noch bij mijn heli's, very strange...

Als een servo doorbrand is het toch een teken dat de endpoint niet juist zijn afgesteld in de zender zodat die in binding gaan en daardoor doorbranden.

Ja ik vond het ook raar, mijn buggy is nog niet zo oud. Ik was aan het rijden en plots wou hij niet meer sturen. Ik dacht dat er misschien water in gekomen was, maar alles onder de kap was droog. Toen ik mijn servo er af haalde stonk die vreselijk naar verbrand en zo zag ie er uit...
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou de body van de Hpi Trophy 3.5 op de Vorza passen?
Ik vind de Trophy erg mooi, maar ik wil nou eenmaal geen brandstof auto's.

1 probleempje. Op de categorie car&truck bodies/decals geklikt, alle pagina's doorgekeken, maar de body van de Trophy zit er niet tussen...

misschien hebben ze hem nog niet ofzo? maar die regel gaat in princiepe voor alle soorten van bodies... dat is hoe ik er achter kwam dat de kqap van een rc8 op een slash past bijvoorbeeld;P

Dag allemaal ik ben van gisteren een trotse bezitter van een Vorza Flux.
Ik ben fier op da autoke en rijd super zalig.
Dus elke tips over de Vorza zijn super welkom om em lang in eren kan houden.
Grtz Phillippe.

Ps: fotos volgen meteen moet nog fotos maken.

Dat werd eigenlijk wel tijd eh :) dus laat die foto's maar vlug komen :D
Heb nog een voorste shocktower van de Vorza thuis liggen, zal die je wel eens geven ...

Back