HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Zie dat ik moet kijken waar de tekst blijft. In ieder geval bedankt voor de tip over het foto's plaatsen,maar ze kunnen ook op het forum in een fotoalbum.

Ik vind het makkelijker/leuker/beter om een picasa/photobucket/flickr aan te maken als je jouw foto's op meerdere plaatsen wilt sharen. Tiny pic gebruik ik altijd om snel iets te uppen dat verloren mag gaan.

Alle 3 de websites die ik hierboven opgenoemd hebt zijn gratis. Je krijgt daarvoor opslag voor om jouw foto's online te plaatsen. Als je er echt meerdere gigabytes op gaat gooien moet je wel betalen, maar je ik heb genoeg spare met picasa en photobucket.

snowbash

Hey luitjes, gisteren ffe wezen rijden op bevroren wegdek, met mijn Vorza. Helaas is er bij het converteren van het filmpje naar mp4 nogal veel kwaliteit verloren gegaan (dus helaas geen hd). Maar toch duidelijk genoeg voor het idee ;-).

Totaal geen grip, (ook versleten banden erop), maar toch ffe grappig..

Laatst bewerkt door een moderator:
De kwaliteit valt toch nog mee? Er zijn slechtere filmpjes op youtube hoor :p
4WD is wel grappig. Helemaal dwars gaan en die auto nog recht krijgen zonder moeite doen. Gewoon de gas erop houden :D

ja was wel grappig om zo ffe over ijs/sneeuw te rijden.. maar heb het niet te lang gedaan omdat het anders allemaal wel erg nat wordt.. Electronica had ik spatwaterdicht gemaakt met clean putty van Tamiya.

En de kap hield ook veel vuil en nattigheid buiten..

maar auto is nu weer schoon, dus gaat nu weer verder met de winterslaap ;-)

Ik wacht toch liever af tot al die witte zooi weg is voor ik hem voor de eerste keer uitlaat. Tot die tijd wacht ik geduldig af.

Laatst bewerkt:
Gisteren dan toch even mijn Flux op het gras in het park getest. Alles is nog wel nat maar de sneeuw en ijs was weg tenminste.

Wauw, wat een fijne wagen is dit zeg. Rijd echt mega strak zo uit de box op 4S. Op 6S zal het wel een enorme handvol worden als ik de zaak niet zou vertanden, maar voorlopig zal 4S met deze setup het wel moeten zijn. Het enige wat ik er aan gedaan heb is de Deans connectoren vervangen voor TRX om compatibel te zijn met mijn andere wagens, en een Spektrum RX erin om met de DX3S te rijden. Dit gaat een leuke zomer worden. :)

Ondertussen al +4 :D

Pinion 18T en spur 46T, rijdt lekker en wordt niet heet.
6S is gewoon te zot voor woorden, de wagen trekt dan wheelies enzo.

Hij kwam met 4s en standaard 100k middendiff al met de voorwielen van de grond.

Ik bedoel de HPI Vorza Flux inderdaad, (waar als ik goed kan lezen het toppic over gaat ;) ). 4S is inderdaad prima te doen zo. Ik heb vanochtend ook die mudguards besteld, Dat beetje extra bescherming is het wel waard denk ik.

Hey luitjes, gisteren ffe wezen rijden op bevroren wegdek, met mijn Vorza. Helaas is er bij het converteren van het filmpje naar mp4 nogal veel kwaliteit verloren gegaan (dus helaas geen hd). Maar toch duidelijk genoeg voor het idee ;-).

Totaal geen grip, (ook versleten banden erop), maar toch ffe grappig..

Heb ik ook gedaan, met straatbanden. Echt dikke fun, heb er wel een uitgebrande stuurservo aan overgehouden (het is mij nog altijd een raadsel hoe dat kwam). Maar kom, nu staat er tenminste een betere op :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik ook gedaan, met straatbanden. Echt dikke fun, heb er wel een uitgebrande stuurservo aan overgehouden (het is mij nog altijd een raadsel hoe dat kwam). Maar kom, nu staat er tenminste een betere op :)

Tja ik hield afgefikte banden eraan over haha.. bandjes waren al behoorlijk op en na dat ritje helemaal.. hmm uitgebrande stuurservo, nooit van gehoord. Zelf rijd ik met een Savox servo ;-).

Rij nu al een tijdje met een savage flux xl en het begint elke keer weer te kriebelen als ik zo'n vorza voorbij ziet ''schieten''.

Weet alleen niet of het wel mijn ding is. En ze zijn nou net iets te duur om daar achter te komen..

Maar goed ik zal denk toch wel de knoop door hakken.

Het was vandaag eindelijk weer eens lekker weer om buiten een beetje te gaan rijden. De meeste sneeuw was weg en ik dacht dat het redelijk droog was. Ben dus met mijn zoontje van vier (revo 2* 550 titan) samen gaan rijden.

Het was om te beginnen toch niet zo droog als ik dacht. Onze auto's zitten er weer helemaal onder. Morgen maar weer eens helemaal schoon maken. Was wel leuk om weer een ste rijden. Heb helaas geen foto's fototoestel lag thuis.

Wat me nu wel op viel na het rijden was dat een van mijn accu kabels aan elkaar gesmolten zaten. Heb geluk gehad er is geen kortsluiting gewees,anders waren de gevolgfen erger geweest. Had de kabel een beetje opgerold en langs de de accu vastgezet met het klitteband. Dat oprollen is niet de goede oplossing geweest. De kabel van de tweede accu was namelijk nog helemaal goed. (2* bionic 5000Mah 40C)

Heeft iemand dit als eens eerder mee gemaakt. Ben echt blij dat er geen kortsluiting is geweest. Einde esc dan.:p

picture.php
picture.php

Dat heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt niet bij mijn auto's noch bij mijn heli's, very strange...

Als een servo doorbrand is het toch een teken dat de endpoint niet juist zijn afgesteld in de zender zodat die in binding gaan en daardoor doorbranden.

Back