HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Merci Stewie, is niet voor mijzelf maar kzal het doorvertellen.

van de deans: haal er gewoon de 2de van tussen, als je dan toch moet solderen.

minder weerstand=beter.

Ik heb ook 1 dean door gelust voor als ik met de 4s rij en hier merk ik niks van, kan je ook gewoon met 2x 3s gaan rijden als je dat zou willen.

Vandaag nog even met de 2x 3s gereden maar dit is echt wel erg snel zeker voor op het terrein werk en gisteren met de 4s op het terrein gereden en dan is de 4s toch echt wel genoeg. Misschien nog iets vertanden voor een beetje meer snelheid, maar dat is niet echt heel nodig.

De skidplates en de mudguards zie ik ook wel zitten zal ze van de week ook gaan bestellen.

gr
Menno

Jaajaaa... allemaal excuusjes hé :p Nee grapje, je reed netjes volgens mij, ik hoefde je auto iig niet al te vaak op te rapen ;)

Vanmorgen las ik nog je bericht op die Mugen, ik had het druk dus heb niet meer gereageerd en weet niet meer in welk topic die stond dus dan maar hier: goed te horen dat ie je bevalt. Ook ik merkte dat er zo goed als geen speling op de delen zitten. Hopelijk heb ik mijn Truggy binnenkort af, dan zie ik je bij de volgende No-Nitro wedstrijd misschien nog :)

De mijne is wel nog vrij nieuw, maar speling ga je niet hebben denk ik. Top wagen hoor! Heb een picje van m'n werk van deze n,amiddag in de buggy topic gezet.

Dit gaat helaas niet in België :( Vind ik zelf ook zeer stom want dat lijkt me reuze handig als je geen visa hebt.

@kurtje:
Bij Hobbycity betaal je normaal met Visa of paypal. Visa is wel 2% duuder als je puur met visa betaalt. Als je je visa koppelt aan paypal is het de normale prijs.
Je kan ook op je paypal geld storten. Dit doe ik altijd. Je paypal heeft een uniek nummer. Je moet dan een binnenlanse overschrijving maken naar paypal en in de mededeling dat unieke nummer zetten. Na 2 dagen staat het geld op je paypal rekening. Maandag overschrijven is woensdag erop.

ik koppel al jaren mijn gewone bankrekening aan mijn paypal account.....tis te zeggen, das maar 1 en een half jaar, max 2 jaar zo ;)

dus ik zou zeggen, herbekijk uw paypal account nog eens...:)

ik koppel al jaren mijn gewone bankrekening aan mijn paypal account.....tis te zeggen, das maar 1 en een half jaar, max 2 jaar zo ;)

dus ik zou zeggen, herbekijk uw paypal account nog eens...:)

Ik heb dat geprobeerd en dat werkte niet. Dan gemaild naar paypal en die zeiden dat het niet werkt in België :/

lol die mannen zijn niet op de hoogte dan...is toch gewoon de stapjes volgen op www.paypal.be

bankrekeningtoevoegen en dan gewoon uw rekeningnummer invoeren en voila....

ps: naam paypalaccount en naam rekening moeten wel overeenkomen...
ps2: ik zit bij kbc, dus moest jij bij kbc zitten ook, dan moet het zeker lukken :)

lol die mannen zijn niet op de hoogte dan...is toch gewoon de stapjes volgen op www.paypal.be

bankrekeningtoevoegen en dan gewoon uw rekeningnummer invoeren en voila....

ps: naam paypalaccount en naam rekening moeten wel overeenkomen...
ps2: ik zit bij kbc, dus moest jij bij kbc zitten ook, dan moet het zeker lukken :)

Merci, kga het nog is proberen. Op voorhand opvullen is erg kut. Ik ben wel bij vdk maar een bankrekening is een bankrekening.

Mijn rekening staat er nog op van de vorige keer. Toch blijft ie om een Visa vragen als ik iets bestel...

Dat komt omdat ze dan een E-cheque willen doen en het eerst overschrijven van jou rekening en dan pas overschrijven naar de ontvanger. Dit gebeurt als steekproef en meestal bij hogere bedragen.

Je ziet 2 keuze's E cheque of visa invullen.

Je kan er weinig aan doen behalve een CC invullen om het te voorkomen.

Vandaag de Vorza nog eens de sporen gegeven op een circuitje... Blijft een bangelijk bakske :D

Mag echter met de gearing 17-48 nog iets sneller gaan :)

Vandaag de Vorza nog eens de sporen gegeven op een circuitje... Blijft een bangelijk bakske :D

Mag echter met de gearing 17-48 nog iets sneller gaan :)

Dit was zeker op 4s ga eens proberen op 6s je weet niet wat je mee maakt.

Ik heb vandaag ook nog even op 6s gereden in het gras maar dit gaat te hard om echt voluit te kunnen

Ik heb net diff olie en shock olie besteld, voor het geval ik alles ga checken na een paar maal rijden, maar de diff 100000 is niet zo makkelijk aan te komen.
Misschien eens eerdaags een 17t en een 46t bestellen voor op 4s, eerst maar eens zo gaan rijden.

gr
Menno

Hmmm maar normaal moet hij nog sneller kunnen op 4S hoor...

Er was een MP9E van kyosho aant rijden, ook 4S gearing 13-46 en die vloog toch nog een stukje harder...

Hmmm maar normaal moet hij nog sneller kunnen op 4S hoor...

Er was een MP9E van kyosho aant rijden, ook 4S gearing 13-46 en die vloog toch nog een stukje harder...

Ja, en dat is letterlijk en figuurlijk :p.
Die kyosho gaat echt een pak harder voorruit en kan ver springen. Het is dan ook meer een wagen voor gevorderden en de eigenaar kan een stukje beter rijden dan ons. Hij had toch een mooi showtje opgevoerd door ver te springen over ene lage heuvel.

Maar de vorza ging ook al deftig voorruit. Iets meer top mag idd wel.
En met 6s ga je op dat parcour niks kunnen beginnen vrees ik. Dat gaat te hard voor zo een klein parcours.
Ik ga de vorza uitrusten met 16-46 of 17-46, ben er nog over aant twijfelen.

De vorza is trouwens een stevig bakske, je kan er zo met een truggy over rijden :rolling:.

Nu ik de vorza van Kurt heb zien rijden en mijne besteld is weet ik dat hij op 4s wat langzaam is. Ook met gearing 17-48.
Hij trekt eigenlijk nog wat hard en heeft te weinig topsnelheid.

Wat is een goede gearing voor de Vorza om op een track te racen met 4s lipo's?
Iemand al eens 18-46 of iets anders gebruikt? Het track bestaat uit losse zand en is volgens mij redelijk zwaar voor regelaar/motor.

*edit*

Als ik naar de gear ratio tabel kijk, mag ik dan hetvolgende doen.

(Snelheid * oude gear ratio) / nieuwe gear ratio = nieuwe snelheid?

Dus 56 km/h *13.76/10.99 = 70 km/h?

13.76 is de gear ration voor 15-48
10.99 is de gear ratio voor 18-46

Laatst bewerkt:
Hey mannen, een klein vraagje... zoals de meesten wel weten die een Vorza bezitten raakt de achterkant nogal snel de grond na een jump. Zondag trouwens nog gemerkt...

Nu heb ik wat zitten opzoeken, en je kan volgens mij de HB achtertower en 112mm big bores monteren op de vorza... Wat de travelrate zou vergroten... Klopt dit?

Heb ik dan enkel het onderstaande nodig?

Hot Bodies Europe - 67210: High Mount Rear Shock Tower (112mm)
Hot Bodies Europe - 67298: Big Bore Shock Set (112mm/2pcs)

s9G4BPQJ3zs[/media] - HPI Vorza upgraded 112mm shock tower and shocks

Ga eens vragen aan de lhs wat deze upgrades kosten...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back