HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Haha :) Ik heb hier wel wa houtgereedschap das groffer dan metaal gereedschap dus da zal wel voorruit gaan :p Alleen gaat me vijl meteen bot zijn.:)

Eerst gwn ff aanpassen. Op welke vlakken is de Mamba te groot? In diameter ? Of de lengte ?

Ik vermoedde diameter maar kan anders zijn he :)

Maak je een foto van de Mamba als je hem aangepast hebt ? Denk dat er velen wel willen zien wat je precies moet aanpassen. Zo'n Neu 1950 is toch de ultieme motor voor de Vorza heb ik begrepen. En die is zowat gelijk aan de behuizing van een 2200kv Mamba dacht ik.

Maak je een foto van de Mamba als je hem aangepast hebt ? Denk dat er velen wel willen zien wat je precies moet aanpassen. Zo'n Neu 1950 is toch de ultieme motor voor de Vorza heb ik begrepen. En die is zowat gelijk aan de behuizing van een 2200kv Mamba dacht ik.

Zal ik zeker doen.

@ Dafke ; ligt nu nog niet thuis he;) Morgen normaal pas

Mijn vorza staat nuook in de winkel waar ik hem gekocht heb.
Er blijkt toch een slecht contact in de regelaar te zitten.
Daar ik rook uit de regelaar heb zien komen, vermoed ik dat het intern is en niet de schakelaar.

We zullen zien.

Hmm, idd, nu je het zegt, het zijn idd alle beta's die er niet op kunnen :-)
Helemaal gelijk, was me nog niet opgevallen dat verschil.

@ Patrickbaja, dat zou betekenen dat je een echte Mamba hebt, als je de Blur er aan hangt zegt ie ook echt dat ie een Blur ziet, geen MMM. Kan het prima vergelijken, heb nml een MMM in de Revo zitten.

Heb ze er zojuist beide ff aangehangen om die opmerking van SSI te bekijken.

heb hem er net even aan gehangen en heb firmware 1.29beta erop gezet en als ik hem aansluit komt er mamba monster in het beeld te staan.raar want het is een orginele savage flux.sorry voor off-topic.

Nee hoor, dat is zeker niet off topic :-)

Blijkbaar zijn er dus ook versies Blur die nog niet HPI branded zijn, grappig. Ruilen ? ;-)

Ik wist niet zo goed waar ik dit kwijt moest, maar heb hier een site met verschillende BMX/Motorcross banen waar wij dus als rustler rijders prima uit de voeten kunnen. Zo kwam ik er achter dat op nog geen 15min rijden er een bmx baan in de buurt is, waar ik nooit van af heb geweten. Daar gaan we morgen dus eens even neuzen :D.

Ruitenga Racing - BMX en Motorcross - BMX Banen in Nederland

Dit wilde ik niet aan jullie laten ontgaan.
Ben benieuwd of er wat voor jullie bij zit

Mooi , Mamba is binnen!

Tot mijn verbazing moet ik eigenlijk niets vijlen:confused:

Ik moet gewoon terug de origenele schroeven steken. Want de origenele waren te lang voor de vorige motor. En die origenele schroeven liggen nog bij Roni dus ga er nieuwe halen.

Het zit eindelijk eens mee seg:rolleyes:..

mijn euro valt.deadwish heeft dit al gedaan voor de 2650kv die hij erin heeft gebruikt.hij had de beugel aangepast.
zoveel te beter voor je

Mooi , Mamba is binnen!

Tot mijn verbazing moet ik eigenlijk niets vijlen:confused:

Ik moet gewoon terug de origenele schroeven steken. Want de origenele waren te lang voor de vorige motor. En die origenele schroeven liggen nog bij Roni dus ga er nieuwe halen.

Het zit eindelijk eens mee seg:rolleyes:..

Back