Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de onderdelen die jullie adviseerde vanmiddag bestelt. Gelijk een nieuwe servo gekocht de verkoper zei dat de team orion vortex digital servo vds 1007 goed genoeg is is een 10kg servo en is 0.07sec. gelijk een aluminium servo armpje bleek die 1 tandje te weing te hebben dus die is ook in bestelling hopelijk heb ik die binnen samen met de onderdelen.
How come? Door de extra flex in het chassis of... ?Skidplaten alleen gebruiken als je op zand of klei baggert!
Op kunstgras werken ze namelijk nadeliger.
Skidplaten alleen gebruiken als je op zand of klei baggert!
Op kunstgras werken ze namelijk nadeliger.
Must have: Goede alu servo hoorntje (verhoogde)
ik heb hem gekocht van een forum lid (Robbert) hij heeft die mod aan toegepast volgens mij. ik kwma erook achter dat hij er skidplates opgezet heeft.
en ik neem een servosaver reserve omdat ik die zondag kapot reed gelukig kon ik hem vervangen ik reed toen ook m'n diffhuis kapot die scheurde uit bij de schroefjes... verkeert landen op een jump is niet fijn.
bedankt voor je tips.
Alu armpje niet altijd beter, met bv de Ace DS1015 ben ik meer een voorstander van de originele arm van de Ace te gebruiken. De Alu (Futaba) heeft nogal wat speling nml op de Ace.
Maar ookal net als Nard, hoezo geen skidplates op astro ?? Veel banen hebben naast de astro buizen of andere zaken liggen waar je op kunt landen na een sprong, die extra bescherming vind ik dan toch wel erg fijn. Kan me niet voorstellen wat voor nadeel ze zouden kunnen hebben, dat beetje gewicht kan het verschil toch niet zijn.