Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan je eens een foto maken? Van de bodemplaat bedoel je?
Ik kan me toch niet herinneren dat er lege gaten waren bij mijne...
Al is dat toch al ff geleden dat ik die nog had...
Ik zou zeggen altijd droopschroeven gebruiken. Ook al wil je full droop gebruiken. Gewoon indraaien tot op het chasis en dan 1/4e van een draai verder in. Als je dit niet doet komt alle kracht op jouw shocks en dat idee vind ik niet zo prettig.
Schroefjes die je nodig hebt om het te doen zijn 4x 8mm of 4x 10mm
Als je de lange schoks of de schokbreker mod doet heb je ze wel nodig, maar ook zonder de mods heb ik liever dat ie tegen een schroef uitveert (welke je dan 100% gelijk kunt maken links en recht) dan tegen maximale uitslag schokbreker of de draagarm tegen het chassis.
Vind dat net zoals die smurrie in het middendiff vanuit fabriek echt een misser van HPI, die paar schroefjes kosten de wereld natuurlijk niet.
@Stewie Haha wilde mij al verkopen tegen wie moet je dan racen
@ SSI kan het kwaad eigenlijk voor de shocks? Ik heb overal wel droopschroeven insteken in mijn 1/8 maar bvb bij de durango is dit alleen achter mogelijk en vooraan niet...
Op een 1/10 moet ge u daar geen zorgen over maken. Da zijn maar lichte wieltjes en draagarmen.
Ik weet zelfs niet als het kwaad kan op een 1/8, maar ik heb liever dat die kracht op het chasis komt, dan that het ligt te trekken aan m'n shocks.
Zoals kurtje zegt. Daar zit je suspension/hingepin houder vast. Doe ook wat threadlock op de schroefjes, dan gaat ie in ieder geval niet makkelijk los.