Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
uhm ik denk niet dat je ver komt in nederland zonder speciale begeleiding.... ik hoop dat je sturende as bochten nog beetje mogelijk maakt.. want jemig dit ding wordt lang..
Ziet er perfect uit Ruud !!!
Heb nog een vraagje aan je, hoe heb je de klink nagels er in gekregen ?
Kleine spijkers ( modelboot afdeling ) ??
hallo
er stonden hier op t forum toch van die lampjes te koop??!!!!
en zie je hoe mooi het word nu met dit tape???
kan je nagaan alshet van dat reflecterende tape is,
mvg markioo
hoi truck-freak
ja hij is wel leuk aan het worden hoor maar ik vind hem toch net te iets van het goede maar ja ieder ze smaak he maar ik heb king hauler ook maar eens doorgezaagt en verlengt nou hier het plaatje ervan wat ik heb gedaan maar hij is op het laatste plaatje
nog niet klaar hoor alles moet er nog op maar zo is die toch wel gaaf toch
mischien dat je iets af kan kijken ben net een week bezig geweest
![]()
maar ik post nog wle meer foto's van de truck want ik heb er nog meer op geairbrusht maar de foto's volgen nog wel
gr topgun
Ik heb hier van die kleine spijkertjes liggen ( ZEER klein ).. die gebruikt mijn vader en opa voor hun modelboten ( om de rompdelen mee vast te zetten ).
Ik zat er zelf aan te denken om dit met die mini spijkers te gaan doen, even verwarmen onder de kaars en er door heen prikken.. aan de achterkant wegslijpen en het zou goed moeten zijn.
Of dit werkt, geen idee..
En anders verzinnen we er wel wat op![]()
He ruud nou ik hou je op de hoogte als die klaar is ik blijf foto's maken
en ja ik heb er een stuk tussen geplaatst want dan word die langer he want anders kom je trailer niet goed uit he maar ja
dalijk de lampen erop en zo en de rest maar ik blijf foto's maken van de truck
en doe je er ook een airbrush op of wat denk je zelf gr topgun
Wordt toch geen Motorhome ( camper ) héhahahahaha
Hey Ruud,
Nu hij op het chassis staat valt het pas echt op hoe veel groter hij is. HEEEEELLLLL groot. De schroefjes aan de zijkant zitten die er verlopig in of blijven die zitten???? Mooi plamuurwerk trouwens. Het plamuren en schuren is een saai klusje maar het maakt of breekt je model wel.
groetjes jan
Ik zou de achterste as stuurbaar maken, dit gaat de bestuurbaarheid ten goede komen. Maar er zijn er andere hier met meer ervaring op dat gebied.
groetjes jan
ruud waarom niet de laatste as als draaiend maken en dan de in de andere richting laten draaien als de eerste as
/
|
|
\
zo ongeveer dus
mvg bart
Kracht op de body van de truck?
(bijna) geen.
Je hebt nl geen last van luchtweerstand, geen (harde) botsingen.
Dus als het met de magneetjes blijft zitten, is het voldoende!
he ruud word die niet al te groot nou ik heb de mijne bijna af moet nog wel wat aan gedaan worden zoals het licht en nog een paar kleine dingen maar hij is mooi geworden vind ik zelf
![]()
![]()
![]()
laat de truck maar rollen gr topgun