Jonas, check dit topic ff: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=11606
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Veel meer powerrrrrrGunskes zei:is er veel verschil met die brushless op de staart of een gewone ?
Satoer zei:Ja dit is geloof ik mijn favoriete heli geworden. Geen kinderziekte’s en minder schade bij een crash in vergelijking met die zoom. En gewoon overal kunnen vliegen. Heerlijk om gewoon even lekker in het park rond te rossen. Zonder bang te zijn echt veel €€€ bij een eventuele crash te moeten betalen.
8O wow geloof het of niet, ik ben vanmiddag met windkracht 5-6 gaan vliegen!Gerard_nl zei:wk4 is ook wel erg enthousiast voor zo'n ding![]()
Satoer zei:geloof het of niet, ik ben vanmiddag met windkracht 5-6 gaan vliegen!
Satoer zei:Min of meer het zelfde effect dat het soms lijkt dat de rotorbladen heel langzaam draaien op video. Dit komt door een hoge sluitertijd.
Satoer zei:Ik ben zelf heel tevreden met die Razor 350 motor. Met een 10 tandig tandwiel geeft een leuke headspeed en wordt hij niet eens warm!
Eventuele andere motors wat je zou kunnen proberen:
-HiMaxx 2015-4100 met een 9T of 8T tandwiel
-Razor 400 met een 10T of 11T tandwiel
-Razor heli V2 met een 10T tandwiel
-Razor 300 met een 9T tandwiel
-Astro 801h (weet niet welk tandwiel)
-Axi 2208/20 met 21T tandwiel
(allemaal op 3s lipo)
De Typhoon 6/20 zou je met een 28T 8O tandwiel kunnen proberen. Eelco vloog met deze setup z'n HornetII CP