Gisteren naar de beurs geweest.
Was 2 jaar geleden voor het laatst geweest en herken de reacties van vorige posters; veel minder stands in de vlieghal, opvallend veel -speelgoed- autootjes (???) en een bult mini-heli's.
Had deze hal binnen 2 uurtjes helemaal uitgevlooit en eigenlijk nog nauwelijks iets gekocht. Op zoek naar 1 of 2 "leuke" vliegtuigen van 1,8m of groter (voor verbrandingsmotor) maar niets gevonden.
Dan nog maar even terug naar de stand van Seidel met de Gee Bee met 7-cilinder stermotor....
Ik ben een grote Gee Bee fan en heb o.a. een 2,08m versie van de senior sportster, exact dezelfde uitvoering als de 2,47m Gee Bee op de Seidel stand.
Dat zag er toch wel gruwelijk mooi uit; zo'n schitterend afgewerkte stermotor, goed zichtbaar in de motorkap. Daarmee is het totaalplaatje echt kompleet; geweldig mooi (mijn smaak) toestel, super vliegbeeld
EN realistisch motorgeluid!
Om een lang verhaal kort te houden; ik ging uiteindelijk toch met een hele grote doos naar huis

.
Dat was dan wel alleen het vliegtuig, de motor wordt pas v.a. einde mei geleverd.
Als het een beetje meezit zou ie misschien op de schaalmeeting Oss al kunnen vliegen.
Wat de beurs betreft; verder (even afgezien van mijn aankoop) vond ik het dus een zware tegenvaller wat betreft aanbod en prijsniveau en zal volgend jaar maar weer eens overslaan.