Mooi systeem, ik heb de laatste spullen besteld [emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus als ik het goed begrijp zit de ontluchting met een t-stukje tussen de aanzuigslang in de tank?
Zo ontstaat er ook geen onderdruk in de jerrycan tijdens het vullen?
Of is één nippel voor de aanzuig (slang tot op de bodem van de fles)
En de andere nippel loos, waardoor deze als ont/beluchting dient?
wat niet betekend, dat elke dag een motor uit valt,
dat gebeurt, als je heel heel veel vliegt, en dan ook niet, als je jou onderhoud goed doet (slangen wisselen enzv.)
De skids zijn van bijzonder slecht materiaal gemaakt, het gewicht van de heli was voldoende om te breken.. en ze werden verkocht als trex 600/700 skids.Hoe krijg je de skids nou zo snel kapot? :O
Verder nooit afgaan op afstelling door de vorige eigenaar. Zet m sowieso een klik of 3 rijker.
Wanneer ben je vliegklaar?
Aaaahhh die vieze methanol brandstof op die mooie houten vloer....!![]()
Nu alleen nog de pomp met EC5 stekker uitrusten en een lipo met klittenband op de can maken, en de dichte nippel vervangen voor een open nippel en dan ben ik er echt klaar voor[emoji41]
leuk @jeroen1987:
denk aan, dat veel olie in de brandstof is, en misschien jou klittenband niet goed plakt naar een duur ...
vele hebben een extra krat of zo iets, om de spullen daar in te pakken ...